Bij deze stem ik publiekelijk vierendelen
Helemaal pro-Palestina hier, maar kan hier weer echt niet bij. ![]()
Is de actie al opgeeist door een groepering?
Oh wat ontzettend dom weer.
Dit helpt gewoon niet, levert alleen maar negatieve publiciteit op. Het hoeft echt niet allemaal netjes en keurig te gaan maar dit gaat wel te ver.
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. De ophef rond de bekladding toont wel precies de hyprocrisie
Ik vind het eigenlijk best dom om dit als selectieve verontwaardiging af te doen. Ben al heel lang heel kritisch op de dodenherdenking en welke groepen daar bewust buiten gehouden worden, maar ik kijk ook echt met wantrouwen naar groepen demonstranten die de herdenking zelf willen verstoren. Je aansluiten bij een alternatieve herdenking, opiniestukken, demonstratoes, desnoods zelf niet stil zijn is echt iets anders dan bewust op de dag zelf het monument bekladden. Je raakt er ook totaal de verkeerde mensen mee, want het is ook onzin om te doen alsof de herdenking een ‘lege handjesschudden’ ceremonie is die los staat van werkelijke slachtoffers?
't is ook gewoon zo’n domme manier van aandacht vragen voor een issue want NIEMAND gaat het nu over Palestina (of welke andere genocide dan ook) hebben, alleen maar over het materiële aspect van deze actie. En dat had je echt 100% kunnen voorspellen.
Ja dit is gewoon echt dom rellen. Slecht voor de goede zaak, raakt totaal de verkeerde mensen, bereikt niks behalve olie op het vuur. Bah ik vind dit echt een domper zeg. En ook jammer en kut dat dit niet gewoon integraal dom en ongepast genoemd kan worden maar er ook nog gedaan moet worden alsof het flauw is om dit te veroordelen.
Ik ben wel de laatste persoon die je zult zien dwepen met de Holocaust of de Tweede Wereldoorlog en ik vind de nationale herdenking ook niet top (behalve het muziekje als de Indonesië herdenken, IYKYK), maar als je dit soort dingen doet weet je ook écht niet meer waar je het over hebt zeg.
Echt helemaal mee eens hoe je dit zegt. Hier kwets je echt de verkeerde mensen mee.
Weer een vent met een super herkenbare naam, dan schiet je niks op met het afkorten van de achternaam
Anne Romke van der H.
dat nieuws van dat cruiseschip klinkt echt als een horrorfilm zeg, gadver
die arme mensen die nog vastzitten op dat schip!
Ook nog eens uit een klein dorp, m’n man wist meteen wie het was 🫣
Eigen schuld dikke bult wie gaat er dan ook op een cruise.
Moet ook de hele tijd denken aan poop cruise
iedereen op de dam ff fototje maken voor de insta story ![]()
![]()
Fijn dat het verder goed gegaan is ![]()
Waarom moet Yesilgoz weer zo’n enge grijns op d’r bek gooien als ze naar het Koningspaar buigt.
Wat is er niet eng aan die vrouw?
Ja wtf was dit voor rare actie ![]()
Ik heb elke keer echt zin om haar te tackelen als ik haar zie.
Wat is onze koningin toch een QUEEN met dr focking louboutins aan bij de dodenherdenking ![]()
![]()
![]()