Maar echt. Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat je dit ooit hebt gedacht/aangehangen en nu niet meer. Dit is zó fundamenteel tav hoe je de wereld ziet en vormgeeft.
Ontzettend walgelijk nieuws weer, en ook gewoon angstaanjagend hoe wreed mensen kunnen zijn. Ik vind dit ook zo moeilijk dat ze nog aan het zoeken zijn op beelden naar meer slachtoffers. Vind dat ook echt heel lastig in hoeverre je als vrouw dat zou willen weten, alle trauma’s die dat met zich mee brengt. Misschien hebben ze die al en hebben ze het nooit kunnen plaatsen, maar stel je hebt die ene vreemde nacht dat je raar wakker werd ergens op een niet belangrijke plaats gearchiveerd en dan hoor je dit? En dan ook nog door een bekende?
Het feit dat je als vrouw dus niet met zekerheid kan zeggen dat je veilig bent in je eigen huis. Het is walgelijk en ik hoop dat de slachtoffers alle support krijgen die ze nodig hebben en de daders de straf krijgen die ze verdienen.
Kk honden gatverdamme
Inderdaad, dat je gewoon ligt te slapen in je eigen huis en je partner je dit aandoet… wat een hel. Echt geen genade voor deze mannen
Ik heb nog nooit gehoord van een groep vrouwen die hun partners drogeren en filmen. Volgens mij zitten er überhaupt geen vrouwen in de chatgroepen.
om te kotsen dit. echt not all men but always men. wat een klap in het gezicht ook als je partner dit metje uitvreet.
Geen idee of het ook per se partners zijn, maar überhaupt bekenden, mensen (mannen) die je vertrouwt, daarna nog gewoon met droge ogen naast je kunnen zitten etc. En dit zal vast ook niet de enige bizarre appgroep zijn.
30 uur community service WAT EEN GRAP
Holy shit??
“Daarin werd informatie uitgewisseld hoe je vrouwen, of beter eigen partners, het best kan drogeren en daarna seks met hen kan hebben.”
Kan verkrachten*.
Op 1 na allemaal weer op vrije voeten?!
Kotsmisselijk word ik ervan, gatverdamme, zwijnen
Wat een verdrietig nieuws is dit zeg
Absoluut gruwelijk.
Ik lees 19 en een BMW… maar goed maar geen conclusies trekken, daar schiet niemand iets mee op ![]()
Wat voor conclusies zou je hier uit kunnen trekken, behalve dat het een 19 jarige bestuurder is van een BMW?
Zie veel BMW rijders agressief rijden en vaak ongelukken met jonge gastjes die net hun rijbewijs hebben. Maar goed, weten niet wat er gebeurd is.
Afschuwelijk inderdaad.
Las in een ander artikel dat eerdere schoolreisjes dit jaar ook niet vlekkeloos verliepen. De directeur (die is omgekomen) zei “er lag een soort vloek op onze schoolreisjes dit jaar”.
![]()
ik woon zelf in zeeland en hier is echt iederen soort van verdrietig, het gaat er echt overal over (was net boodschappen doen). zo heftig
Dader wordt nu waarschijnlijk vervolgd, dan heeft hij wel echt roekeloos gereden.