Nieuws, actualiteit en politiek #5

Wow wat bizar. En heftig voor die andere leerlingen ook. Niet te bevatten he. Moest ook nog denken aan de mensen die dat huis hebben gekocht. Zou er niet meer willen wonen brrr

1 like

Waarom?

Bijvoorbeeld deze zin: “In het steegje achter het huis is de lucht niet te harden”

Naast dat ik het echt geen woordkeuze vind voor een serieuze krant (het is geen Geenstijl), vind ik het ook vrij respectloos dat je dit schrijft over de tragische moord/dood van twee mensen. Voegt ook niets toe aan het verhaal.

29 likes

Ja, lekker sensatie. Net als ‘Even later stuurt een politieman een drone de lucht in. Het toestel vliegt aanvankelijk alleen rond de woning, maar gaat steeds verder weg van het huis. Op zoek naar wat? Het moordwapen?’. Of dat de vertrouwenspersoon naar de woordvoerder verwijst, lekker relevant.

Maar echt afschuwelijk verschrikkelijk.

13 likes

Ik vind het ook een gek artikel. Bv de zin dat de hond in paniek naar buiten liep. Dat wordt helemaal niet uitgelegd, waar komt die info vandaan? Zoals het er nu staat lijkt het alsof er een verhaaltje wordt verteld ipv een nieuwsbericht

3 likes

Ik heb de link weggehaald omdat je eigenlijk geen archive mag posten al is Lula weg. En ook omdat ik het eens ben met @itakepictures dat het artikel sensationeel is dus mensen moeten het zelf maar zoeken als ze het echt willen lezen. Zie op x ook allerlei details rondgaan, gaat echt ver allemaal.

6 likes

Pff heftige verdenkingen van het OM. Volgende week de pro forma zitting.

https://www.parool.nl/misdaad/clen-v-39-verdacht-van-vergiftigen-en-verdrinken-van-zijn-vrouw-die-dood-werd-gevonden-in-woning-koninginneweg~babb235b/

2 likes

Wat afschuwelijk

7 likes

Echt zo verdrietig dat je niet alleen je partner vermoord, maar ook je kind de beide ouders ontneemt.

Het blijft maar doorgaan. Ik word hier zo ongelooflijk woest van.

https://www.nu.nl/buitenland/6400423/belgische-mannen-delen-op-zeker-twintig-platforms-naaktfotos-van-partner.html?fbclid=IwdGRjcASniDZjbGNrBKeHt2V4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHnhK0n0IF9K-ebNxiAyxBi4a2DQwfy-acdiTJEu4WSzCnumcwRPPCuS7Q9mY_aem_brNZizxr9UwlneOwJGUltA

4 likes

Pfff het lijkt wel een zieke film

1 like

“Ik heb nooit gemerkt dat hij zulke beelden maakte, want hij was de persoon die ik het meest vertrouwde”, zegt een slachtoffer tegen VRT NWS. “We waren twintig jaar samen.” De man had ruim twaalfhonderd in het geheim genomen naaktfoto’s van zijn partner op zijn telefoon en computer.

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face: Dat is dan je steun en toeverlaat voor twintig fucking jaar geweest. Misschien wel de vader van je kinderen. Je dochter. En dit soort mannen maken gewoon deel uit van onze maatschappij.

10 likes

TWINTIG jaar van je leven wtf we moeten mannen echt afschaffen

12 likes

ik post dit even hier want geen idee waar anders, beetje heftig voor wjekw.

ik zag net op twitter een soort rare theorie dat mensen op vinted kinderen verkopen. dat er bijv een foto staat van een knuffel voor 30k en dan in de omschrijving ‘4 jaar 100cm’ en bij sommige nog raardere details (niet klikken als je slecht tegen zulke verhalen kunt) bijv dat ze nog maqgd waren en bij eentje iets van ‘hard in de kont vindt hij fijn’ oid. ik hoop dat het nep is maar na de epstein files verbaast niks me nog

2 likes

ik zag dit ook en het is sowieso een hele nare misplaatste grap, echte mensenhandelaren zouden nooit via een publiek traceerbaar platform kinderen aanbieden. “Edgy” kuthumor

2 likes

ik hoop het. wel een superleuke grap!!!

2 likes

dat is toch een soort verhaal dat al jaren rond gaat? Dat je bij amazon zo ook onder mom van dure meubels een kind koopt etc. Het is vooral niveau Pizzagate.

3 likes

Ja dit zou ook zo zijn met die hele vage dure bol.com artikelen.

2 likes

Ik ken hier een wat onschuldigere theorie over dat dat dan neppe merkproducten zijn

1 like

Link doet het bij mij niet, maar zag het eerder wel. Ern basic ventilator ofzo voor 10.000 euro.

Dat leek mij eerder witwassen

2 likes