Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ik denk een man prima, maar alleen 2 mannen samen niet. Lijkt me eigenlijk juist wenselijk als ze tijdens de behandeling ook met een man in contact komen. Juist om te leren dat niet elke man gelijk gevaar betekent. Alleen zou ik dat zelf met een (onbekende) man tijdens de nacht geen wenselijke situatie vinden. Ik bedoel gewoon meer dat ik mij kan voorstellen dat het op de juiste manier kan bijdragen aan herstel.

5 likes

Oh, dit vind ik ook echt zo schrijnend. Dat dit dan weer bevestigd wordt voor ze.

2 likes

Ja echt verschrikkelijk. Ik heb zelf behandeling gehad voor PTSS vanwege huiselijk geweld en daar zeiden ze de eerst beschikbare plek is bij een man en als je dat niet wil is het okƩ maar kan ook juist goed zijn om in een veilige omgeving te zitten met een man. Heb toen gezegd dat ik er even over na moest denken en toen wel uiteindelijk ja gezegd. De behandeling zelf zou uiteindelijk hetzelfde zijn geweest, maar ik merkte wel vrij snel dat ik niet meer bij elke onbekende man gelijk een automatische overdreven waakzaamheid had. En bij de mannelijke behandelaar duurde het ook even voordat dat doorbroken was, maar ging wel natuurlijk in kleine stapjes. Dus ben voor mezelf wel blij dat ik uiteindelijk die keuze heb gemaakt.

10 likes

De grootste gaslighter ter wereld mevrouw Leavitt gaat stoppen met haar werk bij het Witte huis. Wat een verschrikkelijk mens was dat.

4 likes

Ergens vind ik het wel interessant dat (volgens het ene artikel dat ik heb gelezen hoor) haar reden is dat ze meer tijd met de kinderen wilde doorbrengen. Zij was toch ook een boegbeeld van Trumps ā€˜kijk, het kan, jonge moeders met kinderen’.

Terwijl haar man bijna 100 jaar oud is en ze duidelijk niet het leven van de gemiddelde Amerikaan leeft.

100%! Haar man zorgde geloof ik voor de kinderen (of anders hebben ze genoeg geld voor een nanny), maar dat zeggen ze er niet bij.

2 likes

Ik wed dat er een man voor terug komt. Zelfde patroon in zijn kabinet:

3 likes

Het moet ook echt eens klaar zijn met de privileges van boerenprotesten. Elke andere activistische groep wordt aangepakt. Bloed aan hun handen (zelfde geldt voor de politie) wat mij betreft.

44 likes

Ik woon in een dorp en word er veel mee geconfronteerd. Ik rij door weilanden als ik ergens moet komen en het valt me op dat er zoveel spandoeken hangen voor de boerderijen en de omgekeerde vlaggen langs hun oprit of de weilanden zelf.
En steeds de protesten die er georganiseerd worden hebben mij op precies deze gedachte gebracht en ik twijfelde of ik niet aan het overdrijven was om zo te denken.

Ik probeer altijd een open mind te hebben en misschien kan iemand er meer over vertellen, maar het lijkt echt alsof er veel getolereerd wordt (hun discipline is wel bewonderingswaardig, ze laten het niet los)

4 likes

de wereld zou te klein zijn als er als gevolg van mensen op de been richting een XR/pro-palestina demo slachtoffers zouden zijn :sob:

20 likes

Waarom kunnen de boeren ook niet zonder landbouwvoertuigen protesteren? Het lijkt me eigenlijk alleen om mee te intimideren. Kom gewoon met de auto, lekker carpoolen 🫠

2 likes

Ja wat mij betreft gewoon confisqueren, je hebt ze blijkbaar niet nodig.

7 likes

Dat is juist het ding, een tractor opladen is niet zo simpel…

4 likes

Heel grote wielklem haha

7 likes

Het was echt wachten tot het een keer mis gaat. Snelwegen zijn gewoon geen veilige plekken voor een demonstratie, want je speelt met andermans hun leven.

4 likes

Ik vind het vooral erg dat ze gewoon doorgaan met het protest? Er zijn mensen dood! Ga naar huis voor vandaag

19 likes

Bij een protest tegen IsraĆ«l zou iemand z’n teen maar moeten stoten en het hele land zou schande spreken. Maar die agrarische debielo’s die strijden voor hun recht op unlimited koeienstront terwijl de wereld brandt mogen gewoon door.

54 likes

Hallo ze hebben wel besloten geen muziek te draaien hoor !!1!1 super meelevend zijn ze.

Ja en bij mensen met een samen leven poster achter hun raam wordt schade gemaakt maar al die vlaggen mogen wel? En ook op openbare wegen? Echt te gestoord voor woorden.

5 likes