Nieuws, actualiteit en politiek #5

Wilders is vriendjes met Orban die al bijna 15 jaar aan de macht is, beter dat hij nooit MP wordt.

Vvd sociale zaken en financiƫn, ik ga even mijn beide nieren verkopen

6 likes

Ook wel waar ja. Ik wil waarschijnlijk de realiteit niet onder ogen te zien dat we in een wereld leven waarin extreem rechts/conservatief rechts steeds meer aan de macht komt en een groot deel van de mensen dit blijkbaar wil.

Ik ben nog zo naĆÆef te hopen dat Wilders zijn eigen glazen een keer ingooit. Maar ook zou dat gebeuren staat er wel een nieuwe Messias’ op waar ā€˜het volk’ achteraan loopt.

Was inderdaad retorisch ja :sweat_smile:

Rutte heeft veertien jaar gegraven en dit land stond gewoon weer klaar om hem te houden als hij niet zelf was gegaan

19 likes

jezus wat een clownerij

4 likes

Ook waar. We’re doomed.

1 like

Denk dat die post naar een extern iemand gaat als ze Van Vroonhoven (edit: blijkbaar Veldkamp) en Van Heijum al gaan aanleveren als ministers. Vind het vooral een fuck-up dat Schoofs voorganger bij de AIVD Markuszower als een risico voor de integriteit van Nederland beschouwde (vanwege mogelijke banden met de Mossad) en ze straks gezamenlijk op het bordes staan.

7 likes

49 likes

wow ik begreep dit echt compleet verkeerd alsof dit zo’n link was naar een nieuwsartikel en ze deze foto per ongeluk hadden gebruikt alsof ze dachten dat een van de tweeling mona keijzer was :smiling_face_with_tear:

7 likes

:clown_face:

2 likes

Ik weet niet wat erger is. Het kabinet dat binnen nu en halfjaar uit elkaar knalt. En de kans groot wordt dat de uitslag met daaropvolgende verkiezingen nog rechtser is
Of dat dit kabinet het minstens twee jaar volhoudt

7 likes

Echt bizar vind ik dit. Ook dat Gigi Markuszower minister van Asiel & Migratie wordt. Echt hoe kan dat. Dat geen andere partijen daarvoor zijn gaan liggen? Uberhaubt wonderlijke ministers; Femke Wiersma van boer zoekt vrouw naar minister.

7 likes

Kennen we ook wel uit het verleden. Denk aan Halbe Zijlstra op cultuur. Vooral een voorbode van genadeloos bezuinigen. Het ziet er wel echt heel slecht uit zo alles bij elkaar.

3 likes

Haha watttt

2 likes

Gefeliciteerd allemaal met een Boer zoekt Vrouw logeerweekkandidaat als minister!!!

Had zelf gehoopt op Maud, maarja je kan niet alles hebben.

20 likes

Niet alleen logeerweekkandidaat, winnaar zelfs… ze is lang getrouwd geweest met die ā€˜hotte’ boer

Hoe meer biografieen ik lees, hoe treuriger alles wordt. Fleur Agema - minister van Zorg - won de prijs ā€˜Engel van het jaar’ wegens het willen terugdringen van abortussen & inzet voor ongeboren leven.

1 like

Oja zij had toch zo’n opgeruimd huis dat ze allemaal lege mandjes in haar kast had staan omdat ze geen rommel had om er in te doen?? Can’t relate

1 like

Mijn linkse tranen gaan idd bij elke bio ook harder vloeien :sob:

4 likes