Op dit punt zou ik bijna zeggen, was het maar een van de tweeling
Speld wel weer lekker scherp
Krijgen we ook nog een staatssecretaris cultuur of is dat een linke hobby?
Ik weet niet helemaal zeker of je een grapje maakt haha maar cultuur gaat samen met onderwijs en wetenschap
I Know, maar normaal is er nog een aparte staatssecretaris voor cultuur (en media).
Al zie ik nu op wikipedia dat die er niet altijd is. Had natuurlijk al wel verwacht dat er binnen dit kabinet weinig focus zou zitten op cultuur.
Ohh zo, sorry!
Ik ben heel benieuwd hoe het voor de ambtenaren moet zijn op die ministeries⦠ik ben zelf ook ambtenaar maar bij een toezichthouder, lijkt me zo kut om elke zoveel jaar (potentieel) compleet ander beleid uit de grond te stampen en je voorgaande werk in de prullenbak te moeten flikkerenā¦. zeker gezien de effecten van dat nieuwe beleid op de maatschappijā¦
Gelukkig heeft dat veiligheidsonderzoek nog enige waarde
Ja de sfeer is grandioos kan ik je zeggen
Om de npo af te schaffen probablyā¦
Nu is Marjolein Faber beoogd minister Asiel & Migratie. Geen onbekende naam, āMijn tweet kloptā.
Gelukkig hebben we Nieuwsuur nog
Daar gaat de eerste
Had toch ook ooit haar eigen zoon ingehuurd bij de provincie en veel geld daaraan verdient
Het is de ene imbeciel voor de andere
Oh dat wist ik niet eens. Wat een zooitje ongeregeld. Maar gelukkig niet Rosanne H. in het kabinet.
Yep en ons parlement een nepparlement genoemd omdat het parlement alleen op zou komen voor islamitische vluchtelingen en niet voor de Nederlanders.
Leuke post voor haar dus wel.
O ja en ze vroeg zich tijdens de algemene beschouwingen over of de vijfde colonne niet achter het kabinetsbeleid zat.
Maar misschien is dit een domme vraag, er is nu toch geen extraparlementair kabinet? Of wel omdat de premier partijloos is ofzo
Nee, dat hele extraparlementair was sowieso een mediastunt want het originele idee was ook niet extraparlementair.
Enige voordeel aan dit circus is dat ik me niet kan voorstellen dat ze het einde van het jaar halen
Nouā¦
Ik kon me tot 4 weken geleden niet eens voorstellen dat er een kabinet zou komen.
Maar ik help mee hopen dat deze onzin snel voorbij is.