Nieuws, actualiteit en politiek #5

Nou… :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik kon me tot 4 weken geleden niet eens voorstellen dat er een kabinet zou komen.

Maar ik help mee hopen dat deze onzin snel voorbij is.

4 likes
6 likes

Marjolein Faber is een serieus gevaar voor onze rechtstaat

12 likes

Net LPF

2 likes

Ja daar moet ik ook de hele dag al aan denken. Die kregen allemaal ruzie met elkaar.

In juli startte deze regering en in oktober traden de eerste ministers af. :handshake:

6 likes

Mijn hemel wat vreselijk zo al die witte mannen

19 likes

Toen winny de jong uit de lpf ging en de conservatieven.nl oprichtte en toen zo campagne voerde in de Panorama:

Wilde tijden.

19 likes

9 likes

Geeft het een paar dagen, dan komt er vast weer een PVV-ministers-post vrij voor je! :writing_hand:

9 likes

is zij nou hele groot of die stoel gewoon heel klein?

5 likes

Die Faber lijkt op de directeur van de film Matilda hahaha.

Maar wat een treurnis dit.

21 likes

En Aunt Lydia vibes :smiling_face_with_tear:

36 likes

Haha ja! Blessed be the fruit!

2 likes

Er komt nu al een crisisoverleg :clown_face:

4 likes

Ik vind het ook wel echt dom dat Yesilgöz nu ineens Faber niet onomstreden noemt
Girl de hele PVV is niet onomstreden

17 likes

Ik heb echt een dilemma welke emoji ik hierop moet antwoorden :cry: of :joy:

11 likes

Dit is echt 2002 all over again.

3 likes

De Standaard is ook beginnen schrijven over jullie Nederlandse toestanden en ik kan gewoon niet geloven dat dit allemaal kan in Nederland, waar het toch altijd nog netjes geregeld lijkt doch met een extreem liberale saus.

Behalve de personele kwesties is er meer aan te merken op de regering. De vier formerende partijen hebben besloten het aantal ministeries uit te breiden van twaalf naar vijftien. Dat is vreemd omdat in het regeerakkoord staat dat er fors bespaard moet worden op het overheidsapparaat. Toen Caroline van der Plas (BBB) daarover een kritische vraag kreeg, was haar antwoord heel laconiek. Ze zei dat ze zich “niet verdiept had in cijfers en wat het zou kosten”.

Het ergste is ook nog dat desondanks deze resem blunders, rellen en negatieve signalen ze waarschijnlijk toch nog veel stemmen zullen behouden als jullie volgens jaar opnieuw moeten stemmen omdat mensen echt gestoord zijn geworden.

14 likes

Girl, same.

25 likes