Nou…
Ik kon me tot 4 weken geleden niet eens voorstellen dat er een kabinet zou komen.
Maar ik help mee hopen dat deze onzin snel voorbij is.
Marjolein Faber is een serieus gevaar voor onze rechtstaat
Net LPF
Ja daar moet ik ook de hele dag al aan denken. Die kregen allemaal ruzie met elkaar.
In juli startte deze regering en in oktober traden de eerste ministers af.
Mijn hemel wat vreselijk zo al die witte mannen
Toen winny de jong uit de lpf ging en de conservatieven.nl oprichtte en toen zo campagne voerde in de Panorama:
Wilde tijden.
Geeft het een paar dagen, dan komt er vast weer een PVV-ministers-post vrij voor je!
is zij nou hele groot of die stoel gewoon heel klein?
Die Faber lijkt op de directeur van de film Matilda hahaha.
Maar wat een treurnis dit.
Haha ja! Blessed be the fruit!
Er komt nu al een crisisoverleg
Ik vind het ook wel echt dom dat Yesilgöz nu ineens Faber niet onomstreden noemt
Girl de hele PVV is niet onomstreden
Ik heb echt een dilemma welke emoji ik hierop moet antwoorden of
Dit is echt 2002 all over again.
De Standaard is ook beginnen schrijven over jullie Nederlandse toestanden en ik kan gewoon niet geloven dat dit allemaal kan in Nederland, waar het toch altijd nog netjes geregeld lijkt doch met een extreem liberale saus.
Behalve de personele kwesties is er meer aan te merken op de regering. De vier formerende partijen hebben besloten het aantal ministeries uit te breiden van twaalf naar vijftien. Dat is vreemd omdat in het regeerakkoord staat dat er fors bespaard moet worden op het overheidsapparaat. Toen Caroline van der Plas (BBB) daarover een kritische vraag kreeg, was haar antwoord heel laconiek. Ze zei dat ze zich “niet verdiept had in cijfers en wat het zou kosten”.
Het ergste is ook nog dat desondanks deze resem blunders, rellen en negatieve signalen ze waarschijnlijk toch nog veel stemmen zullen behouden als jullie volgens jaar opnieuw moeten stemmen omdat mensen echt gestoord zijn geworden.
Girl, same.