Nieuws, actualiteit en politiek #5

Zelfs Biden heeft hem nu aangedragen als geschikte president :joy:

3 likes

Nu ja, als zelfs Pelosi zegt dat je moet opstappen weet je dat het echt erg is.

1 like

Volkskrant meldt nu dat donoren zo’n 90 miljoen dollar aan campagnegeld hebben bevroren, dat pas vrijkomt als Biden opstapt. Ik denk echt dat Harris het gaat overnemen.

3 likes

Ja, maar misschien haalt het wat mensen toch naar de stembus als het geen seniele oude man is.

En Harris heeft het momenteel niet als voordeel dat ze vrouw is en ook nog een vrouw van kleur. Ik ben benieuwd wat ze doen. Misschien zetten ze haar nu ook in als kanonnenvoer of en nemen ze de volgende keer een kandidaat die ze echt willen en goed kunnen voorbereiden. Als ze Harris willen laten runnen voor de volgende verkiezingen denk ik dat ze iemand anders naar voren schuiven.
Maar volgens mij is Harris ook niet heel erg geliefd verder, dus weet niet of ze haar überhaupt als serieuze kandidaat zien. Volgens mij is ze een beetje ‘tegengevallen’ na de overwinning samen met Biden.

4 likes

Ja eens hoor wat betreft Harris en ook eens dat de democraten vaker domme keuzes maken in hun kandidaten.

Ik dacht de hele tijd dat Biden zou standhouden, maar deze week die blunders bij de NAVO en nu dus de dreiging dat de geldkraan dichtgaat weet ik niet wat er gaat gebeuren.

6 likes

Ik ben een mega feminist maar denk ook dat een vrouw geen kans maakt tegen trump, alleen een witte man (qua stemmers die dan nog een andere keuze maken denk ik) sad wel

1 like

Ik denk dat ook dat nog wel wat voeten in de aarde heeft. De kans is vrij groot dat het een open convention wordt waar “democratisch” een nieuwe kandidaat wordt gekozen. Dat kan Harris zijn, maar is geen zekerheidje.

2 likes

Ik zie net iets van dat trump is beschoten (in zijn oor lijkt het) de mensen die achter hem stonden zijn volgens mij echt door het oog van de naald gekropen :scream:

Haaaaaaaat dat dit in zijn voordeel gaat werken, die fucking fotos T.T

13 likes

Dit lijkt wel een cover van een boek of plaat ofzo :eek:

8 likes

Ik zit dit nu op abc news te kijken echt bizar verhaal wel

4 likes

1 iemand overleden en twee in kritieke toestand. :tired_face:

3 likes

Je zal ook maar je leven geven voor trump

23 likes

Trump ook die op truth social plaatst dat hij het ongelofelijk vindt dat zoiets in amerika kan gebeuren

Hoe hebben Amerikanen zo’n onrealistisch wereldbeeld van Amerika

57 likes

Het zou zo een renaissance schilderij jkunnen zijn. Ik vrees dat je gelijk hebt, prachtige campagne beelden.

6 likes

Vreselijk dat dit gebeurd en dat er doden zijn. Hier is het wel mee besloten denk ik, deze man gaat een 2e termijn krijgen.

4 likes

Dit is wel een goede foto zeg. Die vlag, die vuist en dat bloed. Gaan we wel terugzien in de world press photo. En perfect campagnebeeld voor hem

44 likes

Echt zo’n geschiedenisboekfoto ook.

28 likes

Ben wel heel benieuwd naar zijn motief etc. aangezien hij volgens Amerikaanse media staat geregistreerd als Republikeinse stemmer.

1 like

Extreme publicatiestunt???

Edit: dit is een grap, ik denk dat niet echt

2 likes