Ik denk gewoon een doorgedraaide idioot.
Vreselijk
Op tiktok zijn er veeeel mensen die dit geloven vooral door de reactie van het publiek achter hem, ze duiken wel weg maar verder blijft iedereen gewoon staan, niemand verlaat zān plek. En het publiek in het veld zag al dat de schutter een geweer had voordat de secret service ook maar iets in de gaten leek te hebben
Ik vind dit toch altijd zoān gezwets. Als het een stunt was was iedereen wel geĆÆnstrueerd om het geloofwaardig over te laten komen. Dan is dit niet de reactie.
Ja inderdaad die man is geraakt aan zijn oor, het scheelt een paar cm of hij was dood geweest. Het feit dat hij na zo een schrikreactie zijn vuist in de lucht slaat is denk ik wel een oprechte reactie omdat ik mij niet voor kan stellen dat je nog kan nadenken nadat je bijna bent vermoord
Het was een grapje (misschien misplaatst want er zijn slachtoffers en het is heel erg), ik denk dit niet echt maar voelde de complottheorieƫn wel al weer aankomen
Ho ho ho, hij heeft in 2021 $15 gedoneerd aan een democratische groep, dus daar zal het dan aan liggen!!!1!1!1!1!
Dit is een filmpje van de scherpschutter die de schutter neer schiet. Je ziet trump rechts en de scherpschutter links.
Ik lees het nu! Ik haal het weg voor het overkomt als misinformatie.
Dit filmpje klopt inderdaad niet maar er is van meedere kanten uitgesproken dat de schutter minuten van tevoren al in vol zicht was.
https://www.nu.nl/309877/video/getuige-aanslag-trump-zagen-de-schutter-al-een-tijd-op-het-dak.html
Ik geloof er helemaal niks van eerlijk gezegd, dit komt Trump goed uit zo.
Edit: ja ik weet dat er iemand dood is, denk dat dat Trump evenmin zou boeien. Mij eerlijk gezegd ook niet. Dode Trumpaanhanger in 2024 mis je weinig aan.
Republikeinse partij: meer wapens is meer beter
Also republikeinse partij: surprised Pikachu face als die wapens gebruikt worden.
Het dubbele zelfs!
Haha dit⦠Ja het kost weinig moeite om je voor te stellen dat dit (voor een gedeelte) staged is.
Is het duidelijk hoe die aanhanger van Trump is overleden (en andere gewond zijn geraakt? Stond die vlak in de buurt van Trump? Kan daar dan niks over vinden
Volgens mij zat hij achter trump, maar kon je dat niet zien op beeld omdat de cameraman omhoog filmde zegmaar
Sorry offtopic maar wat is dit?
Gele en rode kaart? Ik krijg bijna de neiging om te rapporteren om te kijken wat dat doet.
In verband met de voetbal
Haha dan snap ik het nog steeds niet en ik kan het ook niet doen maarja wedstrijd is ook afgelopen, misschien daarom. Thanks
Edit: oh ik denk dat ik het snap. Symbolen die jij geeft veranderen in die kleuren, jij geeft ze niet. Ofzo. Geinig.