Je zegt letterlijk: ik ga niet stuk, ik maak me grote zorgen in reactie op iemand haar post die een bepaald nieuwsitem terecht belachelijk maakt.
Dan snap je toch wel hoe dat overkomt? Ik krijg gewoon het gevoel van jouw posts dat je op je moralistische high horse je parels zit te clutchen over hoe andere mensen op dit nieuws reageren. Kan dat eerst verkeerd lezen maar deze post bewijst dat eigenlijk voor mij. Ik vind het eigenlijk juist weer getuigen van struisvogelgedrag om nog zo geschokt te zijn. Dat maakt het nieuws voor ons niet meer oké hÚ? Het is geen wedstrijd wie het meest geschokt of verontwaardigd is. Meer dat dit wel in de lijn der verwachting lag, dit is exact wat hij al jaren zegt en doet. Ik denk ook dat toen de eerste berichten van die schoten kwamen, niemand verbaast was dat dat een keer zou gebeuren. Vind ik dat erg, natuurlijk, juist omdat het zo absurd overkomt wordt het toch ook gedeeld. Helaas is dit nu eenmaal de realiteit, hoeven we niet te accepteren, maar continu geschokt zijn helpt natuurlijk ook geen reet.
Denk dat het me hoog zit omdat ik er âomg they donât like brown people, whyâ- vibes van krijg terwijl ik en andere forummers hier zijn opgegroeid met racisme. De vorm verandert alleen elke keer.