Ik hoop dat je gelijk hebt
Hij is er met een taxi heen gegaan vanuit een ander dorp, specifiek op dat adres en het is volgens the guardian een dansstudio die je vanaf de straat niet goed kan zien, dus hij moet wel geweten hebben waar hij naartoe wilde en waarom.
Alles eraan schreeuwt fucking incel. Hoop dat ie nooit meer vrijkomt.
Toneelvoorstelling VK stilgelegd na onwel worden meerdere mannen bij abortusscène: www.rtl.nl/nieuws/artikel/5463405/londen-theatervoorstelling-abortus-mannen-onwel
Oke ik vind dit wel humor. Zwakke geslacht
NS schrapt 500 banen, reizen met de trein wordt fors duurder - NS schrapt 500 banen, reizen met de trein wordt fors duurder
He gadverdamme. Hele zomer al gezeik met de treinen. En nu dit weer. Ja stom ook van mezelf dat ik volledig afhankelijk ben van het ov.
Waarom moet een openbaar vervoersorganisatie ook winst maken? Kutprivatisatie.
Er vallen geen gedwongen ontslagen en de NS zegt dat er geen banen verdwijnen âin de operatieâ. Er hoeven dus geen machinisten en conducteurs weg.
Dat was al helemaal een rampenplan geweest
Ja waarom zou je een duurzame vervoersoptie ook aantrekkelijk maken. Laten we allemaal een auto aanschaffen! En steden vol bouwen met parkeerterreinen. Klimaat gaat er toch wel aan
Ik blijf forever vinden dat betaalbaar openbaar vervoer een beleidskeuze is.
(Is dit niet dezelfde berichtgeving trouwens als van langer geleden toen er steeds stond: in 2024 nog niet maar in 2025 weer dikke prijsstigingen?)
Over 10 jaar is de trein alleen nog voor de rich and famous. Alsof die met een burgerrups willen.
Je zegt âstom van mezelf dat ik afhankelijk ben van het ovâ maar dat is nou juist helemaal niet stom van jou hè, daar is het concept âopenbaar vervoerâ precies voor bedoeld. Echt om woest van te worden.
Veel beter voor de wereld ook en we worden er gewoon op afgestraft
Klopt, ik voel me gewoon genaaidđ. Werk nu al 3 weken thuis door dat treingezeik en ik haat het.
Ben daardoor helemaal cynisch geworden.
Ja echt vreselijk, ook die plannen (die er wel of niet nog liggen) om spitsheffing te rekenen. Alsof je voor je lol in de spits reist, dan word je in het ergste geval ook nog gestraft als je echt niet anders kan en je werkgever het niet/deels vergoed.
Elke keer als ik dat thuiswerkargument lees vraag ik me af of ze rekening houden met het scenario waarin ze reizigers verliezen om de prijs
Ja in 2024 kwam er nog ff paar miljoen van de overheid dus konden ze het nog even een jaar uitstellen. Vind het ook echt belachelijk die prijzen
Zelfde met de post. Duurder maken, minder gebruik, besparen, duurder makenâŚ
Sommige dingen hoor je niet per se winst op te maken, maar zijn wel goed voor de mensen
Wouter koolmees verdie t jaarlijks zon 5 ton tja dat geld moet natuurlijk ergens vandaan komen
Ik zit in Duitsland te genieten van een OV kaartje dat me voor âŹ50 een maand lang het hele land door kan. In Nederland kom ik voor dat geld straks niet eens mn provincie uitâ:sob: mn hoop op een Nederlandse versie van het Duitsland Ticket was al nergens op gegrond maar kan nu helemaal in de prullenbak.
Jammer dat het Deutsche Bahn is, want ik neig echt naar emigreren.
Ik heb wel bij elke trein issues gehad (gaat niet, gaat niet tot het station waar die heen moet, dikke vertraging terwijl daar geen enkele reden voor lijkt te zijn) dus de service is ook maar âŹ50 per maand waardđ maar voor de ns zou ik zo âŹ100 of zelfs âŹ150 per maand betalen om vrij te rijzen.