Nieuws, actualiteit en politiek #5

Hahaha ja en wel die tunnel trademarken.

Ok misschien als je niet naar beneden scrollt, maar als je dit zou zien, zou ik wel vraagtekens hebben iig :sweat_smile:

11 likes

Sweet teats hahaha :cow2:

10 likes

Pardon heb ik een toeval of staan hier geen normale woorden

19 likes

hahahahahahaha

dat zijn zeker geen normale woorden, het waren toch ai posters?

6 likes

Lijkt een beetje simstaal

2 likes

Screenshot_20240229_141754_Chrome
Screenshot_20240229_141804_Chrome
Ook als je die afbeeldingen beter bekijkt?

4 likes

haha neen dan idd niet. Zo goed had ik dus niet gekeken.

1 like

Ik heb wel eens de Kamer woordvoerders van het onderwerp in kwestie gemaild, dus één iemand per partij zeg maar.
Maar zou voor dit dossier het niet precies weten eigenlijk of een Kamerlid/partij of ministerie logischer is (aan de andere kant why not both)

1 like

Oh nee ik bedoelde wel de kamerleden zelf, of heet dat dan anders? Maar die dus wel op die portefeuille het woord voeren/dat dossier hebben, niet de woordvoerders die voor de fractie werken. Meer met het idee dat die het dan in de kamer kunnen agenderen maar hoe dat nou precies zit met een demissionair kabinet geen idee haha

3 likes

Je kunt het ministerie een burgerbrief sturen? Wel duidelijk maken dat het niet om een woo-verzoek gaat (al maak je hierdoor documenten voor iedereen toegankelijk, kan ook een goede manier van aandacht vragen zijn, maar behandeling van zo’n verzoek duurt lang).

1 like

Een burgerbrief (ook aan de minister of de Koning) wordt door een ambtenaar op het ministerie beantwoord. Ook bij demissionaire kabinetten, alleen loop je dan het risico dat je een antwoord krijg á la dit is aan mijn opvolger. Je zou misschien ook Kamerleden een mail kunnen sturen, en dan liefst oppositie partijen? Kamer is wel missionair natuurlijk

5 likes

Je kunt nadat je antwoord hebt gekregen van een ambtenaar dit doorsturen naar je politieke partij? Ligt er natuurlijk helemaal aan wat je terugkrijgt.

Ik probeer zo veel mogelijk beelden te negeren van de genocide, maar ik kwam toch beelden tegen. Het is ongelofelijk hoe Israel het in zich heeft om hongerige mensen die in de rij staan voor eten te doden. Wat een moordenaars zijn het

5 likes

ik vind het zo bizar hoe mensen dit nog steeds op 7 oktober, zelfverdediging en (k)hamas gooien. en niet eens de mensen in israel want volgens mij doen zij niet eens meer hun best om hun intentie te verbergen maar de zionisten in bijv de vs en europa. alsjeblieft zeg, kijk wat er gebeurt. en het blijft maar doorgaan en doorgaan, niemand doet er echt iets aan. ik hou m’n hart vast voor de ramadan.

11 likes

Ik zou het echt lekker vinden als hij is aangehouden omdat ze hem uit willen leveren aan Nederland. Erger me echt vreselijk aan dat ie is veroordeeld in twee zaken en ondertussen ongestoord zijn luxe profvoetballer leventje kan leiden in Rusland. Wel naïef ook om gewoon mee te gaan naar een trainingskamp dat een uitleveringsverdrag met Nederland heeft.

21 likes

Naïef? Gewoon dom, maar voetballers zijn nou niet per se de slimste mannen :sweat_smile:

2 likes

Mwah, dubai is ook niet echt betrouwbaar en consequent als het op uitleveringen en informatieuitwisseling gaat.

2 likes

Ik zou alsnog het risico niet nemen

3 likes

Zou het risico toch niet nemen met een land dat prestigieuze namen graag pakt (Taghi).

1 like

Hij zou zijn aangehouden omdat ie een verkeersongeval heeft veroorzaakt en toen weggegaan is.

1 like