Ik las het net. Maar het OM schijnt wel met de lokale autoriteiten in contact te zijn over uitlevering
proberen meer mensen hier actief bezig te zijn voor palestina? zo ja, wat doen jullie allemaal? ik voel me zo nutteloos. ik lees en deel veel content op instagram enzo en ik boycott, ga naar demonstraties als ik kan (ik werk wel vaak 6 dagen per week dus ik ben pas 3x geweest ofzo) en ik heb geld gedoneerd, maar ik loop echt vast ofzo
Ik vind het ook zo lastig en voel mij zo schuldig dat ik nu nieuws probeer te negeren erover omdat die fotos mij te veel doen. Helemaal van de laatste moorden om hongerige palestijnen die in de rij stonden voor voeding. Maar ik boycot met name en probeer er veel over te spreken en te noemen dat het een genocide is. En mensen corrigeren als er wordt gezegd er zijn mensen omgekomen dan zeg ik er zijn mensen vermoord.
Promes schijnt niet aan Nederland te worden uitgeleverd
ik wil liever het nieuws niet negeren maar het beheerst nu mijn social media zo erg, wat deels fijn is natuurlijk maar als het het enige is wat je ziet is het wel heftig. maar het is natuurlijk een privilege om het weg te kunnen klikken. het geeft me ook echt zo veel stress dat een fucking ethnische zuivering zo achteloos goed wordt gepraat en dat het bijna controversieel is om er nĂet achter te staan?! ik denk en hoop dat steeds meer mensen israel laten vallen maar het feit dat bijv demonstranten worden gearresteerd en âfrom the river to the seaâ nog steeds als een haatdragende uitspraak wordt gezien (zelfs door glpvda) vind ik echt zorgwekkend.
Volgens de NOS willen de PVV, VVD, NSC en BBB niet alles vastleggen in een strak regeerakkoord, maar willen ze het parlement daar meer over laten beslissen. Over onderwerpen als de overheidsfinanciën, migratie en de internationale rol van Nederland zouden wel al concrete afspraken worden uitgewerkt.
dit klinkt toch gewoon als chaos??
Ik vind dit zoân bizar verhaal. Ook hoe de directeur van de gevangenis heel casual geĂŻnterviewd werd en helemaal niet van slag leek? Hoe de fuck ben je zo incompetent dat dit kan gebeuren en NIEMAND iets doorhad.
Echt gĂȘnant.
Ja wat een kwal was dat. Ook nul kritisch vermogen en gelijk zonder twijfel âneeâ antwoorden toen ze vroegen of ze dat niet hadden moeten zien. Direct ontslag dan maar als je zo incompetent bent (of bijna liever nog een weekje cel voor hem daar).
Ik zat het met open mond te lezen.
Nu toch opgepakt
Ja hopelijk wordt ie ook echt uitgeleverd straks want hij zal wel bezwaar maken
O. Ik heb een interview gezien met een man. Nou, laten we zeggen dat al het personeel daar dan de empathie van een schoenzool heeft.
Maar wow, met zân 6en op een cel ipv van 4 en al die andere taferelen. Het is eerder een wonder dat er niet eerder een dode/ zwaargewonde is gevallen.
Een vraag uit het Opiniepanel van Eenvandaag, en ik ben wel benieuwd wat jullie denken.
PVV, VVD, NSC en BBB willen met elkaar verder praten over het vormen van een extraparlementair kabinet. De leiders van de formerende partijen hebben afgesproken dat ze zelf geen minister of premier zullen worden als er een kabinet komt tussen deze partijen.
Wilders (PVV), YeĆilgöz (VVD), Omtzigt (NSC) en Van der Plas (BBB) zullen fractievoorzitter blijven in de Tweede Kamer. Zij zullen het de komende tijd eens moeten worden over wie dan wĂ©l premier wordt.
Als je één naam zou moeten noemen voor de volgende premier, en de leiders van de formerende partijen het niet worden:
Wie zou jij dan het liefst zien als de volgende premier van Nederland?
Rosanne Hertzberger
Nee, laat ook maarâŠ
Mariette hamer?
Marjolein Moorman
Maar ik ben bang dat het klaas dijkhof wordt
Ik mag toch hopen dat geen enkele PvdA/GLâer zich leent voor dit kabinet zeg. En dat zijn toch geen ideale kandidaten voor dit rechtse kabinet ook.
Nee, maar de vraag was wie je het liefst zou zien als premier, niet wie van enkel die vier partijen je het liefst zou zien als premier.
Ik zou ondanks het gezeik in haar partij en ondanks dat ze gestopt is het liefst Sylvana zien, maar dan wel zonder alle haat die daar in de praktijk bij zou komen kijken want dat zou ik haar niet aan willen doen