Het is nu 353,80. Ligt maar een beetje boven het budget
Ken je de spoordeelwinkel van NS? Specifiek voor wat ik quote zou dat een uitkomst kunnen zijn, je kunt er geregeld redelijk aantrekkelijk geprijsde dagretours vinden.
Maar die kaart is ook voor al het andere ov, als je in Nederland altijd vrij neemt moet er je ook nog een busabonnement ofzo bijnemen⦠echt bizar
Op een aparte ov kaart want die abonnementen kunnen niet op dezelfde kaart. Precies de reden waarom ik er nu nog twee van vroeger heb; week ov student en weekendvrij ns
De publieke meltdown van Eva Hoeke love to see it
Echt een van de weinige redenen om op twitter te blijven
Hahahahhahahaha gift that keeps on giving
(Alvast gefeliciteerd ook)
Hahah deze klucht. Classic Leopards ate my face.
Ongehoord Nederland stelt voorzitter Arnold Karskens op non-actief Ongehoord Nederland stelt voorzitter Arnold Karskens op non-actief - NRC
Ik vind de protesten in de UK doodeng. Er worden gewoon autos gestopt om te kijken of je wit bent en dan laten ze je door en als je een kleur hebt niet.
Sorry maar waar zie je dit? Ik sprak mijn zus die in Engeland woont vandaag nog en die heeft hier echt niks over gezegd en normaal niet relevant maar nu wel; zij is een zwarte vrouw. En die zou dit anders echt wel gezegd hebben want ze is altijd vocaal anti-racistisch.
Edit: Sorry heb het gevonden maar dacht even huh ik kan nergens vinden dat de politie dit doet maar dit wordt gedaan door die rellers.
Ja inderdaad door de rellers. In het gebied waar de drie jonge meisjes zijn vermoord door 1 persoon. Ik hoop dat het zich niet uitbreidt.
Zie op instagram ook dat de promotor (denk ik, zeg maar net als ticketmaster/mojo hier) de concerten heeft gecancelled
Ja Taylor Nation (officieel PR kanaal) geeft nu ook aan dat ze de boel gecancelled hebben . Enige juiste beslissing natuurlijk maar wat een bizar nieuws.
Ik blijf dit een heel bizar verhaal vinden. Er werden in anderhalf jaar tijd meer dan tien aanslagen op die man zijn huis, autoās, bedrijfspanden en zelfs huizen van familieleden gepleegd. Hij gaf zelf aan geen idee te hebben waarom hij doelwit was en ook uit onderzoek zijn geen banden met het criminele circuit gebleken.
Nu is de man naar het lijkt een natuurlijke dood gestorven maar is er vannacht weer een aanslag gepleegd?
Zou het dan niet tegen hem maar zijn vrouw zijn? Heb me zelfs afgevraagd of zijn dood in scĆØne gezet zou kunnen zijn om te kijken of de aanslagen dan stoppen (ja ik draaf waarschijnlijk door maar vind t gewoon zoān gek en onverklaarbaar verhaal).
Edit: lees dat het inmiddels al om meer dan 20 aanslagen gaat zelfs.
Ik vind dit ook zo bizar inderdaad.
Als je zo het doelwit bent van diverse aanslagen, moet er toch ergens een connectie zijn zou je zeggen. Of inderdaad een ander familielid (bijvoorbeeld zijn vrouw).
En wel mensen (neefje/nichtje volgens mij) gewond geraakt, maar niemand (godzijdank) overleden? Alsof het allemaal waarschuwingen/intimidatie is ofzo
Ja heel raar verhaal idd. En als er iemand is die iets van hem (of zijn vrouw) wil waarom maakt diegene dan niet kenbaar waar het om gaat? Zo maf allemaal
Nou ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat deze man niet wist waar dit om ging. Degene die achter deze aanslagen zit zal niet de publiciteit gaan zoeken om te vertellen dat hij nog bedrag x krijgt vanwege crimineel feit y natuurlijk. Maar dat wist de loodgieter heus wel.
Het was toch al super bijzonder dat deze man geen idee had waarom maar wel op de proppen kwam met een lijst met namen.
En mocht het om een schuld gaan dan staat die nog altijd open en denk niet dat de gemiddelde crimineel die al zo lang zoveel aanslagen pleegt dan denkt van ach ja sneu we laten het maar.
Maar er is ook onderzoek gedaan door de politie en daar is ook niets uitgekomen. Ga er vanuit dat die loodgieter daarbij ook wel volledig doorgelicht is en dat men niet alleen op zijn woord afgaat. Vind het wel opvallen dat als hij zich met louche zaken bezig zou houden ze helemaal niks hebben kunnen vinden.
En een lijst met namen vind ik ook niet zo gek. Neem aan dat de politie daar gewoon om gevraagd heeft en dat je dan zelf ook maar de wildste en gekste ideeƫn daar op zet van iedereen die ooit gek naar je gekeken heeft, een akkefietje over de schutting hebt gehad of die jaloers op je zou kunnen zijn etc.
Ik had zelf trouwens altijd het idee dat in het criminele circuit familie vaak wel met rust wordt gelaten zodra degene die ze moeten hebben dood is, maar misschien heb ik teveel films gekeken.
Nee maar dat de politie iets niet kan vinden wil niet zeggen dat het er niet is of was natuurlijk. Als ook niemand van de aangehouden aanslagplegers wil praten over vanuit wie of waar de opdracht is gekomen, er geen ander bewijs boven water komt waar je mee verder komt, de loodgieter wil niets los laten etc dan loopt zoān onderzoek ook vast he.
En dat toevallig een door Interpol gezochte drugscrimineel op de lijst staat is natuurlijk bijzonder te noemen. De uitleg dat het vast iemand is die jaloers op je is of waar je mee hebt gevochten bij de plaatselijke kroeg vind ik bijzonder onwaarschijnlijk als je kijkt naar hoe lang dit speelt en de hoeveelheid aanslagen. Maar wie weet is dit inderdaad een boze buurman die de nieuwe schutting lelijk vond, geen idee maar ik kan me niet voorstellen dat dit een gewone loodgieter was die hier niets meer is dan een slachtoffer.