Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ik kan Omtzigt echt zó niet uitstaan! Die stomme lezing van m, altijd die emoties die een ding zijn, en nu zit ie bij de talkshow van Kockelman en het is gewoon zo’n vervelende man.

7 likes

deze kop ook weer zo typisch :upside_down_face: 100% wanneer de regisseur een man was, het “film in de prijzen! voor beste actrice” was en niet “film niet bekroond :rage: haha oké toch wel maar daar heeft de regisseur niets mee te maken toch”

19 likes

Ik was vorig jaar zomer dus in Korea en moest toen verblijven op een campus. Toen werd ook elke dag door de politie de vrouwenwc gecontroleerd op spycams. Echt bizar dat dat nodig was en dan nu ook nog dit

4 likes

Walgelijk

3 likes

Mijn god. Afschuwelijk :cry: Voor familie en vrienden lijkt me dit ook zo vreselijk, je hebt wss gewoon meerdere keren tijd doorgebracht met de moordenaar van je dochter/vriendin/zus etc. Vreselijk

4 likes

Ja moordenaar en de man die daarna met zijn gereedschap en keukenapparatuur aan de slag is gegaan om te zorgen dat ze niet meer gevonden kon worden. Wat een waanzinnig zieke geest joh🤮

5 likes

En wat denk je van al die mannen die in Amerika maar kinderen blijven uitmoorden in school shootings. Wat is er mis met mannen :rage:

3 likes

Een crisis die jullie zelf gemaakt hebben :face_with_symbols_over_mouth: (nou eigenlijk kabinet Rutte. Want er konden heus minder opvang locaties komen. Want er kwamen minder vluchtelingen vanwege de corona crisis. Alsof dat een aanhoudende trend was)
Echt strontvervelend hoe er wordt omgegaan met mensen puur uit politieke strategie.

21 likes

Wat is dit voor een rare foto. Ziet er uit als een Chtistelijke boekenclub op zondagochtend na de kerkdienst ofzo. En dan dat draadje tegen de muur waar niets aan hangt.

71 likes

Zodat we wel denken dat ze het gezellig hebben terwijl ze de boel verder afbreken

21 likes

NOS stelt vandaag dat het vertrouwen in de politiek is gestegen onder laagopgeleiden. Ik snap hier niks van

3 likes

Hoezo niet? PVV zit voor het eerst in het kabinet en het is geen geheim wie een groot deel van hun achterban uitmaken toch?

57 likes

De begrafenis van onze rechtsstaat RIP

36 likes

Haha ja dit zal het zijn, de koffietafel nadien.

10 likes

Nog even goede herinneringen ophalen

8 likes

Kijk dit was ooit de grondwet Sophie, ha-ha-ha.

26 likes

Laatste avondmaal

2 likes

Onder tafel trappen ze elkaar allemaal :joy:

2 likes

Dit is ook wel een onverwachte Rembrand

83 likes

IMG_6725

34 likes