Lijkt wel alsof Bono erbij zat
Hahaha dacht ik ook gelijk!
Hij doet me ook een beetje denken aan Marc van ik heb het nog nooit gedaan
Zoveel geld en dan zoveel slecht zittende pakken
Was echt om te janken weer
Hahahha oh god, dit lijkt wel een begrafenis met net iets te fleurige outfits.
Rip onderwijs, cultuur, natuur en sport
Gelukkig gaan ze een nieuwe meetmethode onderzoeken die minder stikstof meet. Dat is dan wel weer een pluspunt
Ow kijk de vier hoekstenen van ons bestaan.
Gelukkig valt er bij cultuur nog heel veel te bezuinigen. Stel je voor de je iets anders doet dan naar de kermis gaan.
“Er wordt in 2025 430 miljoen euro bezuinigd op onderwijs, cultuur en wetenschap. Dat bedrag loopt op tot structureel 1,9 miljard per jaar in 2028.” bron: ad.nl
we are fucked mensen
Ik kan hier met mijn hoofd echt zo niet bij. Het onderwijs is in het afgelopen decennium zo hard bezuinigd en aan alle kanten gaan de alarmen af en dan zetten we de trend nu vrolijk door. Maar goed, hoop dat alle PVV stemmers er blij mee zijn.
Zei schoof niet ook dat de asielcrisis voorbij was als wonen en onderwijs (en nog iets?) op orde was? Dat gaat dan lekker als ze erop bezuinigingen.
Ik snap echt niet hoe jullie zo verbaasd zijn dat deze mensen niks goeds van plan zijn
En ja cultuur, onderwijs etc allemaal hartstikke erg, maar als je dat het ergste vindt ben je niet goed aan het opletten.
want het een sluit het ander ook echt uit ja
Dat zegt toch niemand. Iemand haalt dat stuk er nu toevallig uit en daar wordt op gereageerd.
@zonderslaap ja lekker paradoxaal
Ik dacht dat het een poll was