Was t maar waar. (Dat ik dit ooit zou zeggen).
Ik ben trouwens de algemene beschouwingen aan het kijken en ik word er zo boos van dat ik het beter niet kan doen.
Was t maar waar. (Dat ik dit ooit zou zeggen).
Ik ben trouwens de algemene beschouwingen aan het kijken en ik word er zo boos van dat ik het beter niet kan doen.
Wow Danique word nu opgevoerd als ‘zielige’ ondernemer echt delulu
waar gaat dit over? op google vind ik ook niks, ik dacht dat je mostwanted danique bedoelde
Yes ze kwam bij het rtlz nieuws voorbij, in het kader van minder regels voor ondernemers
Wat is dat nou weer voor nieuws over piepers die exploderen?
Dus duizenden mensen lopen met piepers rond en die exploderen binnen een kort tijdsbestek allemaal?
Ik kruip net onder mijn steen vandaan en ben geïntrigeerd, hoe heeft de dader dat voor elkaar gekregen?
Als je een beetje het nieuws leest kom je vanzelf artikelen tegen die hierover gaan toch?
Oh my GOD niemand had me verteld dat er een Fyre Festival 2 op de planning staat?? U r all useless
Yessss kijk nu al uit naar de docu!!
Alle Nederlandse nieuwsmedia aan het aanschrijven om mij please please please te laten gaan
Die hebben niet zoveel met onderwijs…
Hahaha ik ga ook helemaal stuk om Yesilgoz, zo overdressed vergeleken met de rest en dan dat hoofd en zo ineengedoken hahahaha
Kijkt iemand de abp? Mijn hemel , vroonhoven komt niet echt lekker uit de verf
Wat een hilariteit bij de algemene beschouwingen weer.
De kamerleden eisten vanmorgen de stukken in te zien omtrent de asielnoodwet. Dit werdt eerst geweigerd, maar na flink aandringen werden ze soort van verplicht deze toch te gaan delen. Hebben ze de stukken eindelijk rondgestuurd, blijken enorme stukken tekst zwart gelakt, zodat ze alsnog niet te lezen zijn.
Echt, wat een stelletje idioten…
ook juist de delen van de ministeries van asiel en migratie en justitie
benieuwd wat er na dit overleg gaat gebeuren
Kan toch niet anders dan dat ze verplicht worden (kan dat?) om het toch te laten zien?
lijkt me niet, NL heeft een heel vergaande en daarmee gênante bescherming van ambtenaren/politici/bestuur
Zie dit net. Ook lekker moeten allemaal mensen nu dit weer weg gaan zitten halen? Wat een tijdsverspilling.
Dat is echt niet zo moeilijk, ze gebruiken bij de meeste ministeries speciale lak systemen.
Zonder zwart zijn het de originele stukken, niets te ontlakken.
Ik vond de schok door vak K wel interessant om te zien toen Schoof zei dat de ongelakte stukken zouden worden geleverd.
Ja maar dan nog, het is toch 1 grote shit show op deze manier