Ja same, dat dat systeem niet deugt staat voorop, maar hahaha ‘waaar is de waardering voor de hondenpoepaanval?!’
Die Hundekot Attacke klinkt nog heerlijker
Ja same, dat dat systeem niet deugt staat voorop, maar hahaha ‘waaar is de waardering voor de hondenpoepaanval?!’
Die Hundekot Attacke klinkt nog heerlijker
Ja ik neig toch weer rechts te stemmen als ik dit lees
Ja dit komt toch gewoon uit de donald duck ![]()
Of uit de Speld
Ik heb net dit absolute non-artikel gelezen over onschuldige appjes die van dissel en de jonge ruim drie jaren geleden naar elkaar stuurden, wees slimmer dan ik en open dit niet ![]()
Ja dit had ik ook. Waarom wordt hier een artikel over geschreven?
Had voordat ik dit opende al een vermoeden wie de auteur zou zijn ![]()
Ja en dan het meest smeuiige is nog dat ze wel eens (heel minimaal!) roddelen en dat de jonge vraagt of iemand zich wellicht een tikkeltje meer kan voegen naar het landelijk beleid, nou ben helemaal geschokt!!
Oh wat STOM. Je stelt effe een standaardbriefje op en stuurt ‘m op, hoe ingewikkeld is dat. Zulke waardevolle informatie niet gebruiken is gewoon misdadig. Ja ok de protocollen aanpassen is meer werk maar dus nodig.
Ah wel lief dat ie meedenkt! flapdrol uit een paar eeuwen geleden…
Is Maarten een flapdrol? (ken hem zelf niet)
RECONSTRUCTIE ![]()
Lijkt me zo kut overigens dat je appjes zomaar opgevraagd kunnen worden (en “geanalyseerd”) door de Wob
Dit vind ik leuk! Melania gaat in tegen trump.
Daarom is er het geweldige motto: app met beleid, niet over beleid.
Dus nooit inhoudelijke zaken appen, dan zijn ze ook niet wob-baar. Ik ben echt heel erg voor openheid en ook als overheid soms een fout maken maar dit soort dingen levert ook op dat veel zaken niet meer goed worden vastgesteld om dit te voorkomen. Niet dat hier iets instond wat niet naar buiten mocht komen.
Wow ik was even totaal haar bestaan vergeten
Terwijl ik nog wel dagelijks denk aan haar iconische ‘i really dont care, do you’ jasje denk ![]()
En de kerstbomen ![]()
Zo’n zwaar leven heeft zij
Je zou maar als ambtenaar op haar ministerie werken ![]()
Schoof had ook een keppeltje op. CIDI sponsering rijkt verder dan de VVD en PVV schijnt. SGP wordt vast niet gesponserd, die cultgekkies waggelen wel lekker in de ‘juiste’ richting. Mirjam Bikker en rest van CU zijn vooral teleurstellend
Overigens had de NOS weer een fantastisch segment waarin de pro israelische demonstranten vredig werden getoond i.t.t. paar seconden chaos bij pro palestina. Je zou denken dat nadat ze hebben toegegeven selectief nieuws te plaatsen over israel/palestina dat ze wel wat oplettender zouden zijn.
Het wordt elke dag triester. Ze zegt later wel dat ze haar worden anders had bedoeld, maar dat zou wel onder druk zijn geweest.
Dit is 100% trump campagne. Trump wisselt de laatste zelf continu van “opinie” over abortus, afhankelijk van het publiek dat hij toespreekt. Hij heeft geen opinie, hij wilt alleen winnen. Hij probeert tegelijkertijd een groep mensen die nu de gevolgen heeft gezien van de nieuwe wetgeving niet afschrikken, en tegelijkertijd pronkt hij voor een andere groep met wat hij heeft gedaan. Maak je geen illusies, ze gaat helemaal niet in tegen haar man, dit is gecoördineerd.
Ik ben normaal niet van het aanvallen van vrouwen van slechte mannen, maar Melania is evengoed een publiek politiek figuur die achter trump en voor hetzelfde beleid staat. Doo