Ja precies, van mij mogen ze heel Noord-Amerika hebben. Canada is ook een conservatief kutland.
Tja ik vind het eerlijk gezegd echt bizarre bedragen en in die zin zit mijn verwijt misschien meer bij het ministerie dan bij de stichting (hoewel ik het nog steeds vrij opportunistisch vind om deze gigantische tarieven te rekenen, zeker omdat er uitgegaan wordt van een uurtarief x 40 u pw, dat is niet reĆ«el.). En de salarissen van vergelijkbare functies in andere organisaties liggen daar echt heel ver onder. In een tijd waarin er veel begrotingskrapte is snap ik dus echt niet dat het ministerie hiermee akkoord gaat (dit geld had ook anders besteed kunnen worden, elke euro kun je maar 1x uitgeven, ook als overheid). Daarbij vind ik met deze cijfers de āom nietā-houding waarmee de stichting voor mijn gevoel toch wordt gepresenteerd echt niet gepast. Over de werkwijze ben ik overigens ook niet echt te spreken voor zoverre ik daar ervaring mee heb, maar dat is een ander verhaal (hoewel dat ook niet rijmt met oa de salarissen van de ICT-ers etc)
Ik vind het dus ook bizarre bedragen, maar in mijn ogen is alles relatief. De reguliere route kost (naar verwachting) meer dan 2 miljard euro en Laurentiens plan is aanzienlijk goedkoper. Ik vind het wat dat betreft ook logisch dat de overheid akkoord gaat met de begroting als het een flinke inhaalslag en een lager prijskaartje kan betekenen. Wat mij betreft maakt het echt geen drol uit of een kleine groep medewerkers stinkend rijk wordt maar aanzienlijk efficiƫnter werkt of een grotere groep medewerkers normale inkomens krijgt, want ik care nul om al die mensen. Als ze leveren, best.
Tja, spreekt voor zijn achterban, grotere trump supporters dan de achterban van ja21 en pvv. FVD is natuurlijk een categorie apart.
Het enige dat me aan deze grafiek verbaast is die ene procent bij de PvdD
Dat zijn de āI can excuse racism, but I draw the line at animal crueltyā types
Reminds me of een oud collega die pvv stemt vanwege dierenrechten š«
Hahahaha
Ja of het is de all natural anti vax tak
Ik weet niet in hoeverre zevendedagsadventisten anti-abortus zijn en anders een soort wellness rechts achtige types die toch voor de dieren stemmen
hahahahahah
Wat de fuck?
Wow een soort pedo trekpleister, super idee!
OK, boomer.
Waarom zou een gezond kind geen 15 km kunnen fietsen? Vind het eerder schocking als een jong iemand moeite heeft met zoān kleine afstand.
Eens, maar het is ook chill als je dan af en toe de bus kan nemen, weet ik uit ervaring, of ja wij hadden dus geen bus in mijn tijd en dat was soms echt afzien, ben regelmatig de provinciale weg bijna opgewaaid. En volgens mij is het best een teringstuk van Zeewolde over zoān troosteloze dijk.
Echt iets dat bedacht is door de gemiddelde man dit
De oplossing om mensen te laten liften vind ik typisch iets dat bedacht is door een man. Omdat een man allerlei gevaren niet ziet omdat hij er simpelweg nooit mee te maken heeft. Als vrouw haal je het niet in je hoofd om als advies op een tekort in het OV te zeggen dat liften een goed alternatief is lijkt me. Vooral omdat de gemiddelde vrouw zich onveilig voelt alleen op straat in de schemer/donker, waardoor je wel ff nadenkt voordat je bij een random persoon instapt.
Haha ja van maar dan pak je toch gewoon de auto?
Dit zijn ook tieners, ze hebben geen auto.
Oja
Eh
Dan rijden ze toch mee met iemand die er wel een heeft?
Ja, ik ben over het algemeen heel naĆÆef als het gaat om mensen vertrouwen hah. Denk over het algemeen niet dat je meteen gevaar loopt als je een keer gaat liften en dus met een vreemde meegaat. Maar hierbij dacht ik echt, je maakt het iemand met kwade intenties nu wel heel makkelijk om een scholier op te pikken?