Goeie interviewster! Hij is daarentegen niet zo’n goede spreker. Integratie-achtergrond, spreekkantoren, wat een gehakkel zeg. En dan zullen we het over de inhoud nog maar niet hebben
Wat een vreselijk debat, echt waarom kijk ik dit nog. Wel nieuwe kennis opgedaan: blijkbaar is Van Baarle het probleem van Nederland, bedankt meneer Eerdmans, alle problemen opgelost
Ik hield het weerzinwekkende geblaat van wilders echt nog geen twee minuten vol. Wat een walgelijke bende. En hoe ook iedereen meegaat met het moeten aanpakken van “integratie problematiek” en er amper een woord wordt gerept over de houding tov gaza, ah nee zou dat werkelijk tot de ontsporing van afgelopen week hebben geleid misschien? Wat een slappe oppositie. Wat een vreselijk onvermogen tot zelfreflectie
In deze blog wordt het wel goed verwoord vind ik.
omg de btw-verhoging gaat niet door heb net een traantje gelaten van opluchting wow
Goed nieuws!
Wel te hopen dat ze niet op een andere manier bij deze sectoren veel geld weg gaan trekken door andere bezuinigingen oid… Ze zitten nu natuurlijk wel met een gat
jonge gun mij even mn blijdschap haha jezus
nou het was dus ook van korte duur godverdomme zeg
https://www.volkskrant.nl/politiek/btw-verhoging-op-sport-boeken-en-cultuur-gaat-voorlopig-toch-door-met-steun-van-christelijke-partijen~b5b066c7/
Maar echt ja
nu lees ik weer dat het toch waarschijnlijk is dat ie van tafel gaat? ik weet t niet meer
ja als ze zich aan hun belofte houden, pardon ‘herenakkoord’ . ik heb er geen fiducie in.
Wat een moeilijkdoenerij: het gaat door, maar we draaien het terug voordat het ingaat? Ehhh …
We zitten inmiddels op twee opgestapte staatssecretarissen in 4 maanden
En allebei nog eens van NSC
Tot nu toe erg teleurgesteld in NSC mensen qua het beloofde bewaken van de rechtstaat enzo, maar het begint eindelijk te wankelen (https://www.nu.nl/politiek/6335551/crisissfeer-in-kabinet-meerdere-nsc-bewindspersonen-twijfelen-over-opstappen.html) waar je het van tevoren verwacht
Niet dat nieuwe verkiezingen nu per sé een betere uitslag gaan geven, maar het geeft vvd en nsc (al zijn die wel klaar qua zetels) wel de kans om de pvv toch maar weer buiten te sluiten omdat er niet stabiel mee te regeren valt. Maar ook who am I kidding, Dilan en meerderheid vvd gaat wel lekker hierop dus of ze ooit de lijn van Rutte terugpakken (geen pvv) idk.
Als ze de rechtstaat echt hadden willen bewaken, hadden ze nooit met de pvv in zee moeten gaan.
Nieuwe verkiezingen zijn niet vanzelfsprekend met de huidige polls. Hoop iig dat ze er voorlopig niet komen en weet dat veel partijen er tegen zullen zijn.
Nee natuurlijk niet, is vanaf het begin een aanfluiting die partij, want inderdaad wat meen je daarvan als je gelijk met de pvv in bed duikt. Maar omdat ze/Pietertje dat allemaal o zo belangrijk vinden verwachtte ik wel af en toe een geluidje in die richting, maar dat duurde even.
Ik heb echt gemengde gevoelens bij deze crisis. Ik wil natuurlijk dat dit kabinet valt, maar ik kan een nog groter PVV ook niet aan.
Officieel kabinetscrisis