Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ja dit is waar

3 likes

Goh, het was Faber die een racistische uitspraak deed.

Dat had niemand gedacht.

34 likes

Je hebt gelijk. De coalitie was en is verrot.

3 likes

Zou het niet zo zijn dat NSC dit weekend het bijltje erbij neergooit? Zij weten dat ze gedecimeerd worden bij verkiezingen, maar weten ook dat dit niet houdbaar is. Misschien laatste mogelijkheid om met opgeheven hoofd (nou ja niet echt maar beter dan Wilders in the lead te laten zijn) te vertrekken?
Maar ja ze zijn er ooit zelf mee in zee gegaan, dus waarom zou je ook je eigen partijgenoot steunen.

En dit kabinet is nu toch helemaal niet meer geloofwaardig? Niet dat het me verbaast dat er racistische taal wordt gebezigd, integendeel. En ja er zitten totaal incapabele mensen in dit kabinet. Maar gaan ze nu serieus verder en doen ze alsof er niks aan de hand is?

Nogmaals, het verbaast me niet eens meer, maar het is werkelijk te gek voor woorden door welke racistische debielen we in dit land worden bestuurd. Ik word hier zo droevig van en daarnaast heel boos op mijn medemensen.

2 likes

4 likes

Dit kabinet is voor alle mensen hahaha. Wel fijn dat ze zelf zeggen dat er gewoon geen racisme was, paar uur over gedaan kan de rechterlijke macht nog wat van leren.

En ik hoop dat bovenstaande post een A.I. of wat dan ook is want I can’t.

O, het is laat en Schoof wil naar bed.

Wat een slap verhaal

3 likes

Waar kíj́k ik naar :sob: dit land.

6 likes

Je kan toch niet wegkomen met zo’n verhaal

1 like

Nee, al helemaal niet als is uitgelekt dat Faber gezegd schijnt te hebben dat antisemitisme bij Marokkanen in de genen zit.

Wat is dit voor slappe onzin?

3 likes

Dit is niet haar account
Of ik zie iets over het hoofd

15 likes

Nee lijkt me ook niet haha. Maar vind het wel echt iets zeggen dat je toch die 2 seconden twijfel hebt of ze het toch niet gezegd heeft haha.

14 likes

Ze zou zoiets vast zeggen alleen niet op Twitter

2 likes

Ja ik moest ook even goed kijken maar lijkt me niet

3 likes

Haha sorry tekst en uitleg waren handig geweest. Dit is een account dat haar belachelijk maakt, al zie ik haar dit ook zo zeggen in het echt.

8 likes

Ja precies dit hahah, zegt al genoeg dat je tijd nodig hebt om te realiseren dat het een nepaccount is

4 likes

“In dit kabinet en de fracties is en was geen sprake is van racisme”, zegt premier Schoof tijdens zijn persconferentie. :clown_face: :clown_face: :clown_face: :clown_face:

1 like

NSC heeft ook eigenlijk amper keus, als ze eruit stappen ben ik benieuwd of ze 1 zetel bij elkaar schrapen

Ik lees ook van een journalist van het Nederlands Dagblad (christelijke en wel behoorlijk serieus te nemen krant), Niels van de Bovenkamp dat er ook het woord ‘halalvreters’ is gebruikt in de ministerraad.

Dit kan echt niet meer goedkomen hoor. Ook niet als Schoof 100 keer herhaalt dat de ministerraad tegen racisme is.

3 likes

Ben zo benieuwd naar het debat hierover.

4 likes