Alsof Duitsland de israeli’s zou arresteren. Of Nederland. Of een van de andere groene landen.
Staten die getekend en geratificeerd hebben zijn het verplicht.
In de praktijk schiet je hier niet heel veel mee op toch? Als hij gewoon in Israël blijft
Klopt, maar de wereld van deze druiloor kleiner maken en zijn ego krenken is ook wat waard.
Nee. Poetin moet ook al een tijdje gearresteerd worden. Experts wijzen al heel lang op de beperkte macht van het ICC. Het werkt alleen als iedereen netjes meedoet en dat doen oorlogsmisdadigers en genocidale landen meestal niet.
Dat zagen we pas geleden nog inderdaad
!!
lekker bezig vandaag rechterlijke macht
Ik vind het toch zo heerlijk dat altijd als er nieuws is over Sywert je ervanuit kan gaan dat hij zich enorm zit op te winden op twitter
Lol het om begint een strafzaak na twee jaar onderzoek, maar het dossier ontkracht alles.
ain’t no shitshow like a Sywert shitshow ‘cause a Sywert shitshow don’t stop
https://www.nu.nl/economie/6336879/nederlandse-begroting-is-als-enige-door-de-eu-afgekeurd.html
Hahahaha
Love wat we zijn geworden
Omg zit 1 op de 7 kinderen in Nederland in de jeugdzorg? Dat had ik echt niet gedacht joh.
Wat een gekke vent joh. Hij stelt ook ‘ik heb een groot deel ook met social media te maken gehad’ maar de beste man is 38 jaar? Zo’n groot deel kan dat dan toch nooit geweest zijn. Zijn hele beredenering hangt aan elkaar met ‘ik heb dit ook meegemaakt dus zeik niet zo’.
Hahaha ja druk ff op het knopje om al je emoties die bij een scheiding kunnen voorkomen uit te zetten. Wat in en in triest dat deze man op deze functie zit.
“Als iemand een beetje druk is, of als een kind proefwerken eng vindt, is het tegenwoordig gelijk adhd of faalangst.”
Was het maar zo makkelijk. Nee, we wachten wel tot ze volwassen zijn en dan niet kunnen werken door hun psychische klachten
Ja ook echt iemand van de gemeente langs laten komen? Sorry wie the fuck gaat dat doen dan? Het zou maar in je functie zitten dat je bij mensen die een scheiding aanvragen langs moet gaan en moet zeggen “pas op! je gaat scheiden, geen ruzie maken hoor!” Wat een belachelijke ideeën heeft deze man zeg
Lol ik open NOS en het gaat alweer over een andere staatssecretaris
Hahahaha maar stel je voor dat je dus je studie haalt door plagiaat te plegen, denkt dat je ermee weg bent gekomen en opgelucht bent, en dat dan jaaaren later een of andere journalist het helemaal uitzoekt
Ja dit soort nachtmerries had ik uberhaupt al nadat ik afstudeerde (dat m’n diploma ongeldig gemaakt zou worden ofzo) laat staan dat je ook echt geplagieerd hebt