Nieuws, actualiteit en politiek #5

Nou echt dat, mijn halve middelbare schooltijd bestond uit binnen 140 tekens zoveel mogelijk info naar vriendinnen sturen.

13 likes

En binnen een minuut ophangen zodat je niet al je beltegoed kwijt was.

11 likes

En dan het liefst nog via die gratis sites

12 likes

Sms’jes via Lycos :smile:

8 likes

Omg ik ben nog steeds salty over het feit dat ik tijdens mijn studie een punt aftrek had gekregen op een project omdat één van mijn bronnen verwees naar een andere bron en ik niet naar de originele bron had verwezen. Ik had verwezen naar een paper, maar die paper was een andere paper aan het quoten. Mijn docent had dus serieus het paper opgezocht waar ik naar verwees…

Dit was niet bij mijn scriptie maar gewoon bij een vak.

nouja op zich prima terecht toch

9 likes

Dat heb je dan incorrect verwezen. Vind een punt aftrek schappelijk.

Je studeert om te leren, en daar hoort dus ook bij dat je resultaten krijgt aan de hand waarvan je je kunt verbeteren.

16 likes

Ik ben bijna 38 en ik zat mijn hele puberteit op MSN (en EGF). Meer was er gewoon niet toen en al helemaal geen social media. Of ja, CU2 ofzo. Valt totaal niet te vergelijken.

6 likes

Oké ik kan dit totaal niet duiden, maar in Syrië is er nu de grootste beweging van rebellen in jaren, ze trekken richting Aleppo waar de regering (Assad) de macht heeft en staan volgens de laatste berichten ongeveer een kilometer van de stad.

En Assad wordt dus gesteund door Poetin, en door Iran en Hezbollah, maar die laatste twee zijn nu gericht op Libanon en daar maken de rebellen gebruikt van. Zijn niet per-se rebellen voor wie je wil juichen, want een deel zijn jihadisten (soort al qaida afsplitsing, geen IS) en deels door Turkije gesteunde groepen die anti-koerdisch zijn.

Maar het is dus niet goed voor zowel Assad als Poetin schijnt? En dat is dan wel weer goed voor de wereld i guess?

7 likes

Dit was wel echt vet. Telefoons op elkaar leggen om een polyfone ringtone te delen :joy:

5 likes

Ik deelde Soulja_Boy_Tellem_Kiss_me_trough_the_phone.mp3 met NIEMAND.

Koop je eigen ringtone plebejer

13 likes

Ik heb ooit per ongeluk 30 euro beltegoed verspild aan abonnementskosten omdat ik alleen maar een Ashlee Simpson ringtone wilde downloaden :smiling_face_with_tear:

11 likes

Hahaha was het Boyfriend? die is her wel waard.

2 likes

Nee, nee, Pieces of Me natuurlijk

7 likes

L-O-V-E was ook een banger

3 likes

Ik kon echt zo lang bezig zijn met het componeren van zo’n hit als ringtone hahaha. Al die tonen achter elkaar vanaf een obscure internetsite overtypen en dan aan het eind afspelen…en dan had je er toch weer ergens naast gezeten.

8 likes

van alle foto’s, waarom deze

13 likes

Haha, hij is nu veranderd!

5 likes

De dag dat deze graftak sterft hangen we de vlag uit

36 likes

Ze heeft wel als een echte Nimby huismussen gebruikt om een hospice bij haar in de buurt tegen te houden maar diep van binnen geeft ze natuurlijk geen fuck om dieren. :clown_face:

https://www.ad.nl/politiek/aanstaand-woonminister-mona-keijzer-procedeerde-tegen-bouwplannen-voor-haar-deur~a0567c8c/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

22 likes