TRUT!
wat een walgelijk mens
Haha zo typisch
Ja echt heel stoer
Alleen ‘actualiteit’ omdat het net gepubliceerd is en veel mensen om me heen het erover hebben maar ik vind dit echt een heftig en goed stuk (over seksueel misbruik! Dus niet lezen als dat niks goeds bij je teweegbrengt)
omg fantastisch wanneer vrouwen sterke oppositieleiders zijn
74 en zelf ook de straat op, icoon ![]()
Oei…
Yes!!! ![]()
![]()
Nou noodtoestand klinkt nog lief. Rond het gebouw stonden militairen zodat parlementsleden niet naar binnen konden en niet tegen konden stemmen. Sommige zijn over het hek gesprongen om toch te kunnen stemmen. Het was een ordinaire staatsgreep.
En nu is de kans groot dat hij afgezet wordt en eventueel achter de tralies wegens landverraad
Edit: en nu stappen ministers op. Poëtisch dat de minister van defensie opstapt
Voor zover ik begreep was dit een proces dat al was opgestart door de oppositie en de directe aanleiding tot deze poging tot staatsgreep.
Ik vind het wel opvallend dat de recente politieke leiders in Zuid-Korea voor grote misdrijven gepakt worden, enerzijds is het een teken dat hun rechtssysteem nog steeds zeer goed werkt, anderzijds lijkt het erdoor alsof de politiek doorweven is van corruptie an sich.
Volgens mij was de vorige nog oké. Maar als ik even snel kijk naar de zuid Koreaans presidenten. Lijkt vanaf 2003 iedere zuid Koreaanse president omkopingschandaal te hebben. Volgens mij zijn Chaebols (grote familiebedrijven zoals Samsung) oppermachtig daar
Afl. 177393926 van het was zo’n lieve normale jongen.
Verdachte van kindermisbruik Helmond was lokaal bekend en geliefd Verdachte van kindermisbruik Helmond was lokaal bekend en geliefd - NRC
6 jaar lang wtfffffffff
Hahahahha
Hadden we het hier al over gehad over deze walgelijke motie van Bente Becker?
Mooi ook dat de NSC - Team toeslagenaffaire - hier vrolijk voor stemt. Al wist ik natuurlijk wel dat zij de meest hypocriete partij waren.
Wel zo handig om ook de motie erbij te zetten : Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (XV) voor het jaar 2025 | Tweede Kamer der Staten-Generaal
Ik kan echt niets met zo’n lijstje.
Bijzonder weer dat de SP meestemt. Ik kan die partij nooit goed plaatsen.
Ik ben heel benieuwd naar de normen en waarden van de mensen die een paar dagen geleden raadsleden bekogelden met vuurwerk, maar dat wordt dan weer niet onderzocht.
Walgelijke motie dit en diep teleurstellend dat zoveel partijen hierin meegaan.
Wtf
En nu die Bente die gaat janken dat ze racistisch wordt genoemd. Echt ongelofelijk. En idd zowel NCS als SP met belangrijke rol in Toeslagenschandaal.
Bente Bekhouden more like. Echt walgelijk dit.