Nieuws, actualiteit en politiek #5

Er is ook goed nieuws:

7 likes

Oh ja de titel stond er wel bij. Maar inderdaad gek van de SP. Ze komen op voor de arbeiders, maar wel alleen de witte blijkbaar

5 likes

Ik vind de ophef rondom deze motie dan ook weer verbijsterend, want dit gebeurt al tijden? De inhoud van die motie is niet boeiend, dat ze hem volledig voor de bühne indient wel.

4 likes

Rusland weer met zijn inmengingen. Maak me wel heel erg zorgen hoe social media voor zoveel propaganda gebruikt wordt, met name bij verkiezingen…

1 like

Ik snap niet zo goed waarom vervoerders geen grotere rol spelen in het registreren van verdachte situaties/mensen. Als ik morgen bij 50 webshops iets bestel en zeg dat het niet aangekomen is, terwijl dat wel zo is, dan nemen al die webshops toch contact op met de vervoerder, die dit dan vervolgens gaat uitzoeken. Dan moet het toch ergens zichtbaar zijn dat er op mijn naam/adres 50 meldingen staan en een lampje gaan branden van ‘hee, dit klopt niet’?

3 likes

Tering.

3 likes

Ze houden rekening met 20 slachtoffers. Wat een ramp.

1 like

ik vind al die explosies doodeng, bah. voel me er echt onveiliger door.

Ja, ik vind het ook een enge gedachte dat je voor je eigen veiligheid zo afhankelijk bent van het gezonde verstand van je buren.

16 likes

Politie: auto reed hard weg na explosie.

Meldt Nos.

1 like

Ik denk dat iedereen deze pushmelding kreeg maar thanks

12 likes

Ik wilde nog zeggen dat het ook zoiets kan zijn zoals in Laakkwartier paar geleden met een oude gasleiding, maar als er nu gemeld wordt dat er een auto hard weg reed zal het wel wat meer zijn dan een oude gasleiding :tired_face:

2 likes

De zoveelste slachtoffers van een aan drugs gerelateerd conflict vrees ik…

5 likes

Echt idioot. Ik woon zelf in de buurt van Rotterdam, daar is het ook echt schering en inslag.

1 like

PostNL heeft wel wat beters te doen en het is daar al jaren een rotzooi

1 like

overigens wat bizar ongepast dat NOS een live camera heeft op het ingestorte pand???

9 likes

Ja wtf wie gaat daar naar zitten kijken ook en wat verwacht je te zien? Echt smakeloos weer

6 likes

Ze hebben een overleden persoon gevonden in het pand. Echt vreselijk

2 likes

Ik ben bang dat het er meer worden. De explosies waren rond de tijd dat de meeste mensen nog in bed liggen.
Het zal een wonder wezen als er geen verdere slachtoffers zijn.

En dan nog zijn meerdere mensen nu hun woning kwijt.

1 like

Gaat echt hard in Syrië man, de rebellen staan nu op een paar km van Damascus, de hoofdstad.

Kan gewoon dit weekend al voorbij zijn met Assad, hoewel hij nog wel de kust heeft (en daar zitten bergen tussen dus makkelijker te verdedigen). Maar echt ongekend dit joh, ze winnen meer dan 50km per dag, dat is in Oekraïne in een jaar niet gehaald :hushed::frowning_with_open_mouth:

Zit echt vastgeplakt aan Twitter inmiddels.

13 likes