Nieuws, actualiteit en politiek #5

Klopt; maar dan doe je net als Bruno Bruins en dan trek je je terug. Als je mentale gezondheid zo matig is dat je constant opnieuw in burn outs raakt zou ik mn conclusies trekken.

38 likes

Inderdaad, en de ironie ook van de vraag ‘waarom heb je steeds woede-uitbarstingen en loop je steeds weg’ en dan weglopen als antwoord :clown_face:

Plus, dit gaat ook verder dan ‘lullig’ voor Omtzigt. Hij heeft de afgelopen tijd bewust een zetel vrij gelaten zonder zich ziek te melden. Dat is ook een tactische beslissing qua verdeling van stemmen. Laten we aub niet doen alsof deze man zielig is.

16 likes

Hahaha echt m’n favoriete nieuws als labielo Omtzigt weer een uitbarsting heeft gehad :pray:t3::pray:t3::pray:t3:

8 likes

Omdat het nu alleen maar hierover gaat en niet over de inhoud, ik ben het wel zat steeds te lezen over Pieters emoties ipv over de daadwerkelijke problemen met deze regering

5 likes

Idd, als je het niet aankan doe het dan niet. Je wilde zo graag de grote meneer zijn, dan kun je nu niet om de maand weer thuis gaan zitten omdat de bruinhemden toch een beetje onaardig blijken te zijn.

Er zijn echt politici die 10 keer zo lang en zo veel shit over zich heen hebben gekregen.

19 likes

Ja omg Kaag. Die was een heks en moest dood.

En als we het buiten kabinetsfuncties hebben Sylvana Simons, stel je voor hoe veel shit zij over zich heen zou hebben gehad als ze een Omtzigt zou hebben gepulled. Ze deed altijd doodnormaal en rustig en dan werden mensen al helemaal focking gek dat een zwarte vrouw het lef had om Ăźberhaupt te spreken over onderwerpen die haar aan het hart gingen.

73 likes

Simons: stelt een normale vraag
Rutte: ‘wat doet u geïrriteerd mevrouw’

9 likes

Bij Sylvana Simons heb ik heel vaak gedacht dat ik op een andere planeet leefde want ik vond haar altijd superrustig, helder en welbespraakt en dat stond zo lijnrecht tegenover hoe er op haar werd gereageerd. Racisme zit zo ontzettend diep in onze samenleving.

49 likes

trump denkt Groenland weer te kunnen kopen en de tafel is gevuld met 3 hersencellen

:joy_cat:

5 likes

Ja, ik kan mij nog goed herinneren dat iemand tegen haar zei dat ze boos en geirriteerd deed. En zij zei gewoon heel rustig, je moet mij eens zien als ik boos en geirriteerd ben ik ben juist nu heel rustig. Mis haar wel in de Tweede Kamer hoor.

3 likes

Hij wilt het panamakanaal ook terug inlijven

1 like

Womp womp
Dat gaat deze handpop van Elon niet lukken

1 like

Wow??? Good riddance

5 likes

Merry Christmas!!

7 likes

https://www.nu.nl/binnenland/6340865/jongen-13-met-traumaheli-naar-ziekenhuis-na-afsteken-zwaar-illegaal-vuurwerk.html

Nou het is gezellig begonnen weer!

5 likes

En een jongen van 14 in Rotterdam overleden :cry:

3 likes

Pffffff generatie 2010 hè, Jezus zo jong en dan zo dom dood.

2 likes

Maar echt. Als ik de neefjes van mijn vriend zo geobsedeerd bezig zie met vuurwerk vanavond en hoe ze ermee omgaan houd ik echt mijn hart vast.

3 likes

Altijd triest om op nieuwjaarsdag door nieuwssites te scrollen, al die ongelukken… Ik vond het gisteren ook best wel eng met die wind moet ik zeggen, het vloog soms alle kanten op

2 likes

Heb het idee dat het elk jaar harder waait tijdens oudejaarsavond.

1 like