trump denkt Groenland weer te kunnen kopen en de tafel is gevuld met 3 hersencellen
![]()
Ja, ik kan mij nog goed herinneren dat iemand tegen haar zei dat ze boos en geirriteerd deed. En zij zei gewoon heel rustig, je moet mij eens zien als ik boos en geirriteerd ben ik ben juist nu heel rustig. Mis haar wel in de Tweede Kamer hoor.
Hij wilt het panamakanaal ook terug inlijven
Womp womp
Dat gaat deze handpop van Elon niet lukken
Wow??? Good riddance
Merry Christmas!!
Nou het is gezellig begonnen weer!
En een jongen van 14 in Rotterdam overleden ![]()
Pffffff generatie 2010 hè, Jezus zo jong en dan zo dom dood.
Maar echt. Als ik de neefjes van mijn vriend zo geobsedeerd bezig zie met vuurwerk vanavond en hoe ze ermee omgaan houd ik echt mijn hart vast.
Altijd triest om op nieuwjaarsdag door nieuwssites te scrollen, al die ongelukken… Ik vond het gisteren ook best wel eng met die wind moet ik zeggen, het vloog soms alle kanten op
Heb het idee dat het elk jaar harder waait tijdens oudejaarsavond.
Hier stonden ze twee huizen verder in hun tuin af te steken en ik hield echt mijn hart vast. De wind stond mijn kant op en de buren hebben een hoge schuur, zag een aantal pijlen de schuur raken en een paar een boom. De pijlen die wel echt de lucht in gingen werden mijn kant op geblazen, dus die ontploften steeds recht voor mijn raam. Ben blij dat het voorbij is
Super tragisch natuurlijk voor de familie en andere betrokkenen. Maar hoe voorzichtig je ook bent met vuurwerk, het blijven explosieven die niet altijd even betrouwbaar reageren.
Op basis waarvan dan
(Helemaal eens dat de reactie van die moeder vrij bizar is overigens)
Daar is het ook wel zijn moeder voor. Ik kan er wel begrip voor opbrengen dat ze er op dit moment nog even deze draai aan geeft.
Hier in de buurt ook een moeder van een 14-jarige met vuurwerkongeluk die tot op de dag van vandaag volhoudt dat zoon het vuurwerk niet zelf afstak, maar het ongeluk kwam doordat hij ‘vuurwerk dat anderen hadden gestoken probeerde uit te trappen om te voorkomen dat er brand ontstond’. Right.
Ik snap dat zij haar verhaal wil doen omdat het onverteerbaar moet zijn dat mensen negatief over je dode kind praten. Maar feit blijft dat die jongen met illegale explosieven gespeeld heeft en dat helaas maar weer eens gebleken is hoe ontzettend gevaarlijk dat is.
“Jack was vuurwerk. Hij was daar het hele jaar mee bezig. Alles netjes gesorteerd, soort bij soort.”
Het klinkt alsof die jongen een hele verzameling had aan vuurwerk. En dat die ouders dat ook wisten.
Misschien moeten we maar even geen logica verwachten van een moeder die minder dan 24 uur geleden haar kind heeft verloren. Vind bepaalde reacties hierboven echt om je dood te schamen.
Haar kind is dood. Schaam je.