Volgens mij gaat het niet om tere zieltjes maar over onnodige hysterie terwijl er op geen enkel nieuwskanaal nog duidelijkheid is over de situatie.
Het gaat er niet om of iemand tegen slecht nieuws kan, het gaat erom dat we niet te vroeg dingen gaan verspreiden die niet bevestigd zijn.
Dat was het punt helemaal niet?
Edit: mega spuit 11 sorry
Wij zijn toch geen nieuwszender
Volgens de marechaussee zijn de mensen weer veilig buiten
Is dit wel geverifieerd? Wat is je bron?
Officiele twitteraccount Marechausseeā¦
Dat meldt de marechaussee op Twitter zegt nu.nl
Ja dat dus.
Fair enough lol
Ik vind het vervelend dat er allemaal reacties komen op een post van mij waarin ik alleen informatie deel. Ik heb nergens gezegd dat Utrecht of Milaan ontruimd wordt, alleen dat er in Milaan een bommelding was wat ook daadwerkelijk gebeurd is. Dat is gelukkig inmiddels opgelost. Zullen we dan ook geen dingen schrijven die niet waar zijn over forumleden?
Nee, maar een beetje respect voor de situatie zelf mag wel. Daar hoort geen onnodig speculeren bij.
Er hoeft m.i. geen duidelijkheid over een situatie te zijn, om iets te melden wat op nu.nl staat. Dat er nieuws is over een mogelijke kaping op Schiphol en er vandaag een bommelding was in Milaan heeft met elkaar te maken. Als we gaan zitten wachten tot overal duidelijkheid over is kan dit hele topic wel gesloten worden.
Sorry ik geloof niks dat in dit font is geschreven.
The shade. Die Eef. Meteen op de zwarte lijst van de AIVD.
Maar het is geen onnodig speculeren. Op nos.nl wordt Utrecht zelfs genoemd in hetzelfde artikel.
Daar heb je gelijk in.
Het is gewoon dat het niet hier uit de hand moet lopen net als toen bij Utrecht waarbij opeens een groot gedeelte de nieuwste thriller wilde schrijven.
OkƩ die situatie heb ik niet meegekregen.
De traumahelikopter is al weer weg, ongebruikt, gelukkig! Volgens de woordvoerder op Twitter.
Nou het lijkt me eerlijk gezegd helemaal niet wenselijk om hier het liveblog van nu.nl te kopieren zeker als het om vage info als Milaan gaat. Dat is ook hysterisch van nu.nl