Trouwens, ik wil hier liever niet over in discussie, want dit zijn niet mijn meningen (behalve dat ze hartelijk waren, haha). Dit is gewoon wat de organisatie tegen mij zei.
Ja ik was bij een bijeenkomst van hun. Voor mij voelde het allemaal heel vriendelijk. Ze straalden heel veel rust en hartelijkheid uit. En ja, ze zijn tegen abortus, zijn gelovig en leven naar de bijbel. Maar wat zij vooral willen doen is meiden die ongewenst/gedwongen een abortus doen, helpen. Dat doen ze met een buddyplan en met een sponsorplan, tot de baby een jaar is. Die meneer zei ook dat er dagelijks honderd abortussen uitgevoerd worden, en dat hij snapt dat het in sommige situaties noodzakelijk is, maar dat hij ook vrij zeker weet (hebben ze onderzoek naar gedaan) dat er vrouwen spijt hebben van de abortus. En ze targetten zich op die vrouwen. Ik ben zelf absoluut voor abortus en als ik nu zwanger zou worden zou abortus voor mij zeker een optie zijn, maar ik zie deze folder niet als een aanval naar mij. De folder is nu uitgebracht omdat het de week van het leven is.