Ik heb al een ‘‘het komt nu wel dichtbij opeens’’ gespot op twitter.
Je snapt heus wat ik bedoel, maar zal alles voortaan beter formuleren
Ik las ook een “rutte doet niks” of iets in die trant hahaha
Wat is het verband dan?
Dus dan gaan wij allemaal roomser dan de paus zitten zijn een topic over het nieuws? Kom op zeg.
Nothing on de hand
Holland Harry IK STEUN DE BOEREN
OPRUTTE MET DE ROVERHEID ALLEMAL VERADERS MOSLIM SCHULD WE MOTTE DAT NIET HIER LINKS MAAKT ONS LAND KAPOT KIJK DAN WAT GEBEURD TRUMP HEEFT TENMISTE BALLE RUTTEKUTTE HEP NIET EENS EEN VRAUW😂
Kom ik in de buurt?
“Air Europa meldt dat het gaat om een vals alarm. Een waarschuwing zou per ongeluk zijn geactiveerd, die protocollen voor ontvoeringen op de luchthaven lanceert.”
Oke gelukkig
Oh jee die persoon die dat per ongeluk gedaan heeft zal zich ook wel een beetje ongelukkig voelen nu.
Zwelf points doeze pwa
Gelukkig valt t mee, kreeg net een melding op m’n mobiel en dacht echt wtf…
JULLIE ZIJN HELDEN
Stagaire be like " Waar is dit knopje voor"
Ik spreek vloeiend feesboek tegenwoordig.
Deedee: oooeeeeehhhh Whats that button dooooooooo
Als je de Luxemburgse vlag had gebruikt was het helemaal perfect geweest. 9/10
Je bent me net voor…
Ps: vind het wel een heel gekke wending ineens zo?
Brb even Apeldoorn bellen.
Eigenlijk een omgekeerde Nederlandse vlag natuurlijk tegen de roverheid!!! Of de NSB prinsenvlag gebruiken en dan tegen links zeggen dat ze NSBers zijn. #logica
Had ook nog ff vermelding moeten maken dat het vast ging om een LICHTGETINTIËR
Er gebeurt echt te weinig in Nederland. Zodra er een meeuw op een vliegtuig gaat zitten gaat heel Twitter los, zitten Henk en Ingrid jankend voor de tv, bellen m’n ouders of ik wel veilig ben en onderbreekt rtl4 de reclame voor een extra uitzending over precies niets. Nu nog even wachten op de “ik ben veilig” facebook update en mijn avond is compleet.