Nieuws, actualiteit en politiek

Ik heb al een ‘‘het komt nu wel dichtbij opeens’’ gespot op twitter.

5 likes

Je snapt heus wat ik bedoel, maar zal alles voortaan beter formuleren :roll_eyes:

Ik las ook een “rutte doet niks” of iets in die trant hahaha

11 likes

Wat is het verband dan?

Dus dan gaan wij allemaal roomser dan de paus zitten zijn een topic over het nieuws? Kom op zeg.

1 like

Nothing on de hand

8 likes

:netherlands::classical_building::owl::tractor::us::israel: Holland Harry IK STEUN DE BOEREN

OPRUTTE MET DE ROVERHEID ALLEMAL VERADERS MOSLIM SCHULD WE MOTTE DAT NIET HIER LINKS MAAKT ONS LAND KAPOT KIJK DAN WAT GEBEURD TRUMP HEEFT TENMISTE BALLE RUTTEKUTTE HEP NIET EENS EEN VRAUW😂

Kom ik in de buurt?

12 likes

“Air Europa meldt dat het gaat om een vals alarm. Een waarschuwing zou per ongeluk zijn geactiveerd, die protocollen voor ontvoeringen op de luchthaven lanceert.”

Oke gelukkig

Oh jee die persoon die dat per ongeluk gedaan heeft zal zich ook wel een beetje ongelukkig voelen nu.

2 likes

Zwelf points doeze pwa

5 likes

Gelukkig valt t mee, kreeg net een melding op m’n mobiel en dacht echt wtf…

JULLIE ZIJN HELDEN

1 like

Stagaire be like " Waar is dit knopje voor"

20 likes

Ik spreek vloeiend feesboek tegenwoordig.

2 likes

Deedee: oooeeeeehhhh Whats that button dooooooooo

6 likes

Als je de Luxemburgse vlag had gebruikt was het helemaal perfect geweest. 9/10

6 likes

Je bent me net voor…

afbeelding

Ps: vind het wel een heel gekke wending ineens zo?

2 likes

Brb even Apeldoorn bellen.

4 likes

Eigenlijk een omgekeerde Nederlandse vlag natuurlijk tegen de roverheid!!! Of de NSB prinsenvlag gebruiken en dan tegen links zeggen dat ze NSBers zijn. #logica

Had ook nog ff vermelding moeten maken dat het vast ging om een LICHTGETINTIËR

7 likes

Er gebeurt echt te weinig in Nederland. Zodra er een meeuw op een vliegtuig gaat zitten gaat heel Twitter los, zitten Henk en Ingrid jankend voor de tv, bellen m’n ouders of ik wel veilig ben en onderbreekt rtl4 de reclame voor een extra uitzending over precies niets. Nu nog even wachten op de “ik ben veilig” facebook update en mijn avond is compleet.

18 likes