Ik denk dat het een kwestie is van de tijd zal het leren hoe de ‘magie’ naar de kinderen toe zijn vorm zal geven. Het is vaak nog half half met al die schmink. Misschien komt er iets anders magisch voor in de plaats?
Z’n adviseur had 2 weken ervoor ontslag genomen omdat hij tegen het interview was. Ik begrijp nu helemaal waarom!
Aan de andere kant, het is nu wel duidelijk wat voor klootzak die Andrew is.
Ik las ook dat de Queen goedkeuring heeft gegeven voor het interview. Echt onbegrijpelijk inderdaad vanuit hem maar nu komt ‘gelukkig’ wel meer informatie vrij.
Ik heb sowieso wel medelijden met de queen, mbt haar kinderen.
Ik moest googlen, maar schijnbaar. Randy Andy and his web of armcandy volgens de daily mail 
Deze foto stond in een artikel van The Guardian, moest hardop lachen om zn verschrikte hoofd 

Ik denk dat de flits heel fel was want zelfs Melania’s ogen staan open haha
Wow dit is echt bizar.
Ja ik zag op twitter dat dat nu ook aan de hand is bij dat programma de Villa (?) dat een jongen een meisje in de badkamer had opgesloten omdat hij seks wilde ofzo.
Wat walgelijk van die programmamakers ook, zij zijn gewoon medeplichtig en hoop dat ze daar ook om veroordeeld worden.
Ik zag net ook nieuwe beelden waarin een man letterlijk bovenop een slapende dronken vrouw ging liggen omdat die zo geil was. Dafuq de villa, shame.
Wat walgelijk hoe de programmamakers hiermee om gegaan zijn, hoop dat er voor hun ook consequenties aan zitten. En wat verschrikkelijk voor die vrouw.
Wat heftig. Op twitter staat ook een filmpje en dan zie je hoe gewelddadig ze zijn, met 10 man een slachtoffer opjagen en zo hard trappen.
ik hoop dat die chicks aangifte doen.
WTF ik zit echt te trillen van woede
Ja echt vreselijk om te zien. Een van de slachtoffers was 15 en de daders zullen zo te zien ook niet ouder dan 18 zijn. Echt keihard aanpakken.
Gelukkig zijn de meeste daders herkend:
En die jongen gisteren bij Beau
:
https://www.ad.nl/buitenland/jonge-vrouw-verdacht-van-zedenmisdrijf-omdat-ze-beha-uittrok-toen-stiefkinderen-toekeken~aa074ee7/
Zo bizar. Hoe ook het uittrekken van je bh binnenshuis uiteindelijk bij de politie terecht komt 
En dan altijd Amerikanen roepen dat ze in bepaalde andere landen zo vrouwonvriendelijk zijn qua kledingregels. En nu een paar borsten in huis en men schreeuwt moord en brand.
Utah heeft dus ook een soort ‘zedenpolitie’. Had ze dan moeten schilderen in Momoonse onderkleding?

Wel net zo wit als sommige schilderoutfits.
Een seksvibe door een blote tiet? Lol