Nieuws, actualiteit en politiek

Wat heftig. Op twitter staat ook een filmpje en dan zie je hoe gewelddadig ze zijn, met 10 man een slachtoffer opjagen en zo hard trappen.

https://www.ad.nl/show/de-villa-per-direct-van-de-buis-wegens-seksueel-grensoverschrijdend-gedrag~a6629065/?referrer=https://www.google.com/

7 likes

:raised_hands: ik hoop dat die chicks aangifte doen.

1 like

WTF ik zit echt te trillen van woede

1 like

Lees net dat RTL de Villa van de buis haalt vanwege seksueel grensoverschrijdend gedrag. Nemen ze dus toch een stukje verantwoordelijkheid.

Ja echt vreselijk om te zien. Een van de slachtoffers was 15 en de daders zullen zo te zien ook niet ouder dan 18 zijn. Echt keihard aanpakken.

Gelukkig zijn de meeste daders herkend:

En die jongen gisteren bij Beau :slightly_frowning_face::

1 like

https://www.ad.nl/buitenland/jonge-vrouw-verdacht-van-zedenmisdrijf-omdat-ze-beha-uittrok-toen-stiefkinderen-toekeken~aa074ee7/
Zo bizar. Hoe ook het uittrekken van je bh binnenshuis uiteindelijk bij de politie terecht komt :woman_shrugging:

En dan altijd Amerikanen roepen dat ze in bepaalde andere landen zo vrouwonvriendelijk zijn qua kledingregels. En nu een paar borsten in huis en men schreeuwt moord en brand. :upside_down_face: Utah heeft dus ook een soort ā€˜zedenpolitie’. Had ze dan moeten schilderen in Momoonse onderkleding?

Wel net zo wit als sommige schilderoutfits.

1 like

Een seksvibe door een blote tiet? Lol

15 likes

Volgens mij vinden de meeste mensen klussen met ontbloot bovenlijf vrij normaal voor mannen, maar als een vrouw dat doet zou ze dan meteen voor een ā€˜seksvibe’ zorgen?

17 likes

Ik dacht meteen, waarom staat er geen koppel ipv homokoppel? Gelukkig is dat ook de eerste reactie onder de facebookpost van dit artikel. Zo stom.

1 like

Ik ben vegetariĆ«r en kan normaal gesproken prima omgaan met het feit dat er slachterijen zijn, mensen vlees eten etc. Het maakt me weinig uit wat iemand doet, en kan het meestal snel van me afzetten. Maar bij stalbranden en vooral ook dit breekt m’n hart echt. Kan dan zo treurig worden van hoe de wereld in elkaar zit. Arme arme beesten :cry:

1 like

Een koppel is een koppel. We moeten af van het idee dat je bij een koppel denkt aan een man en een vrouw. Net als een huwelijk een huwelijk is en geen homohuwelijk hoeft te zijn.

Bovendien is het al snel duidelijk met die foto erbij.

6 likes

Ik denk dat het in dit geval er omgaat dat ze ondanks het ontbreken van eicellen en een baarmoeder toch kinderen hebben gekregen, de expliciete reden waarom ze samen geen kinderen kunnen krijgen wordt in de titel gegeven. En dat is best bijzonder. En een koppel is inderdaad een koppel maar ik denk dat ze op deze manier deze heugelijke gebeurtenis willen overbrengen.

1 like

Leuk nieuws!
Met deze toevoeging op de liturgie vd feministische werkplaats (die nu op dr insta heel veel uitzoekt over feminisme in/en de kerk)

.edit: die toevoeging staat er dus helaas niet echt in

6 likes

Ja echt vreselijk. Hij was echt een held met zoveel goed werk dat hij heeft verricht. Mijn directe collega’s hebben jaren met hem gewerkt. Ontzettend triest :frowning:

1 like

Weet even niet of dit het juiste topic is maar vond zo snel niet waar het er eerder over ging. In ieder geval stopt RTL voorlopig met het uitzenden van niet alleen the villa maar ook temptation island na intern onderzoek.
https://www.ad.nl/show/rtl-haalt-temptation-island-van-de-buis~a7aa4dae/

6 likes

Ja dit lijkt me het juiste topic, ging er vorige week ook over! Ik ben zo blij met dit nieuws :).
Donderdag komt Tim hofman met een boos aflevering erover ben daar ook benieuwd naar

2 likes

Ik ben er ook blij om maar ook wel in shock dat het er achter de schermen dus blijkbaar nog erbarmelijker aan toegaat dan ik dacht.

3 likes

Ik word zo moe van die parttimers moeten fulltimen om de economie te laten groeien discussie. Ik ben dus zo’n jonge vrouw die vanaf dag ƩƩn bewust parttime werkt. Mijn baan is ook niet fulltime beschikbaar en ik geniet van mijn wekelijkse vrije dag. Daarnaast kom ik goed rond, dus voor het geld hoeft het ook niet.

Vind dat hele economie argument zo’n bullshit: wat heb ik persoonlijk eraan als de economie groeit? Gaan we de belastingdruk voor multinationals dan nog meer verlagen? Het is een keuze om momenteel niet te investeren in zaken waar het gehele collectief van profiteert (Het lerarentekort bijvoorbeeld wordt al een jaar of twintig voorspelt) en nu wordt het gebracht alsof het door de parttimer komt. Inclusief de eeuwige dooddoeners dat Nederland qua fulltime werkende vrouwen onderaan bungelt (terwijl juist in Nederland relatief veel vrouwen uberhaupt werken).

33 likes