Hmmm
Zo schaamteloos om moedwillig in elke lastige situatie zo onnozel te doen. Hij krijgt van zān adviseur volgens mij nog maar de keuze uit drie zinnen die hij mag zeggen: āik kan het me niet herinnerenā, āze moeten gewoon even normaal doenā en āwat een rotsituatie/maatregelā. Echt, hoe deze man zichzelf nog serieus kan nemen is mij een raadsel. Een en al toneelspelen wat hij doet.
Ik heb dus woensdag of donderdag gemaild dat ik wou opzeggen als antwoord op die mail en niks terug gehad.
Misschien hebben ze teveel opzeggingen te verwerken? Wel heel slordig van ze.
Mag ik vragen naar welke leverancier je bent over gestapt? Ik heb nog geen tijd gehad om me erin te verdiepen maar wil wel graag een een echt groene leverancier over gaan.
Ik wil naar greenchoice denk ik. Maar ik moet het nog even uitzoeken
Ik heb gezocht, maar t nog nergens anders gedeeld gezien. Voor de geinteresseerden:
BBC Interview met Virginia Roberts
Nou ik heb respons and i am not amused.
Mocht je alsnog je contract willen opzeggen, dan kan dat. Er wordt echter niet afgeweken van de normale gang van zaken, omdat er voor klanten niks verandert. Dat betekent dat er een opzegvergoeding van toepassing is op het voortijdig stoppen van het contract. Op dit moment is de opzegvergoeding ⬠250,-. Vanaf 15 december is de opzegvergoeding ⬠200,-, omdat het contract dan nog minder dan 2,5 jaar loopt.
Als het goed is kan ik gewoon opzeggen omdat vandeBron mijn leverancier-aanbieder had gewijzigd. Mijn vriend heeft toen een hele woeste mailwisseling met ze gehad en het voor elkaar gekregen dat we mochten opzeggen wanneer we willen. Waren er toen alleen nog niet aan toegekomen dus gaan het nu inzetten. Ben heel benieuwd wat er gebeurd en of het zo makkelijk gaat lukken. Ik vermoed namelijk van niet⦠(Dus als je dan ook van aanbieder gaat wijzigen zou het dus wel kunnenā¦)
Mijn hart huilt
Wat vreselijk.
Waarom zijn die mannen daar zo.
Vrouwen worden daar zo nog zo vaak gezien als wegwerpproducten.
Dit is dan wel weer het andere uiterste. Een slachttoffer van ātoxic masculinityā:
Waarom zou je dit willen als toerist? Ik heb wel eens gezien hoe hun meest luxe ziekenhuis er uitziet en het ziet er niet uit. Dan heb ik het niet over een beetje verouderd, maar echt over electriciteit wat zomaar uitvalt.
Een paar jaar geleden moesten er zelfs Amerikanen komen om honderden Noord Koreanen weer te laten zien, omdat ze niet eens wisten wat staar was. Het absurde was nog dat die patiƫnten dachten dat de grote leider hun weer liet zien.
Nee, laat Noord Korea maar eerst voor hun eigen mensen zorgen, want in een land waar 80 jarigen in een hoek van 90 graden lopen wil ik niet behandeld worden.
Sorry, vind het een stom land en snap wel dat je een grapje maakt, maar moest ff op dit land vitten
Zal best kunnen! Zag het ooit bij Discovery of NatGeo
Toen ik overstapte naar Greenchoice hebben zij mijn opzegvergoeding bij Essent betaald, dus daar zou je nog naar kunnen informeren
Edit: zij hebben sowieso de hele opzegging geregeld, heel chill
Is hier al besproken dat Rutte onterecht ā¬20.000 āreiskostenvergoedingā ontving tussen 2006 en 2010 maar hij dit niet terug wil betalen? Hij heeft letterlijk nooit reiskosten gemaakt omdat hij de dienstauto gebruikte. Ik vind het echt moreel verwerpelijk. Als je reiskostenvergoeding circa ā¬5000 per jaar is, wat verdien je dan wel niet als maandsalaris? Het is niet alsof hij op een houtje moet bijten als hij het terugbetaalt. Zijn argument is dat toen volgens de regels een vast bedrag is afgesproken omdat met declaraties werken ingewikkeld was. Dat is toch complete bullshit? Zeker op dat niveau mag men toch verwachten dat er verantwoord met geld omgegaan wordt? Nobody cares dat het toen mocht, het is onterecht ontvangen. Het gaat om het principe. Had al geen hoge pet van 'm op met zān āfriends in the Antillesā en het eeuwig weglachen van complexe problemen. Nu heb ik gewoon echt een hekel aan de man. Sowieso aan heel de VVD.
Dan ben je echt de realiteit verloren hoor, wat een argument
ik heb inmiddels zoān hekel aan die man dat dit me helemaal niks doet. Enige wat ik echt verwerpelijk vind is dat al deze dingen uitlekken terwijl die zaak rondom de kinderopvangtoeslag speelt. Gezinnen zijn de verdoemenis in gejaagd omdat handtekeningen niet op de juiste plek stonden, terwijl de minpres te onrechte dergelijke bedragen ontvangt.
Als nu bekend zou worden dat Mark Rutte 2 uur per week besteedde aan het uitzoeken van zijn tankbonnetjes, fietsreparatiebonnetjes, ov-chipkaartuitdraaien en facturen van vliegtickets proberen terug te vinden in de mailbox van zijn secretaresse om die te kunnen declareren, zodat uiteindelijk het bedrag misschien op ā¬4800/jaar uitkomt, of misschien het andere jaar wel op ā¬5400, zou je dan gezegd hebben ākan die man asjeblieft wat nuttigs gaan doenā?
Want zo is die overkoepelende gemiddeld genomen reiskostenvergoeding voor elk kamerlid tot stand gekomen, omdat er allerlei verschillende mensen urenlang met dit soort volstrekt zinloze administratieve rompslomp bezig waren, waardoor de kosten van die vergoeding uiteindelijk veel hoger uitkwamen.
We hebben nou eenmaal een wet in Nederland die zegt dat die mensen ā¬4900/jaar krijgen zonder daaraan eisen te stellen over bonnetjes/verantwoordingen/waar je dat geld dan aan uitgeeft, daar kun je van alles van vinden, maar dat is een beetje als zeggen āhee studenten van voor het leenstelsel, nu krijgen we ook dat geld niet meer overgemaakt, en jullie verdienen inmiddels hartstikke veel geld en jullie gingen eigenlijk ook maar gewoon stappen van dat geld, dus betaal dat maar even terugā, dat gaat gewoon nergens over.
Overigens is die reiskostenvergoeding dus ā¬400/maand, dat is echt geen absurd bedrag, als je 40km van je werkt woont (net iets meer dan gemiddeld) en een reguliere reiskostenvergoeding krijgt haal je dat ook al.
Ik ben verder geen Mark-Rutte-fanboy, er is genoeg op hem aan te merken, maar dit vind ik een beetje zeiken om het zeiken.
Ja, dat van die gezinnen is zo schrijnend. Dan moet je echt gewoon half van steen zijn om niet te beseffen wat je met dit lelijke gebaar zegt.