Echt zo kansloos. Over het malieveld kan je het nog eens zijn, maar in dit geval is het echt “het doel heiligt de middelen niet”. Het ironische is hierbij ook nog dat de schappen helemaal niet zo leeg zijn als ze zeggen want volgens mij wordt er nogal wat geïmporteerd (en dingen die boeren hier verbouwen geexporteerd).
Het meest ironische is natuurlijk ook nog dat de meeste boeren in Nederland niet voor Nederlandse consumenten produceren.
Ik volg dus op twitter het relletje tussen Eva Vlaardingerbroek en de Volkskrant (schreef een artikel over rechts radicale jonge vrouwen) en ik snap dit clubje vrouwen (o.a. kim boon en eva vlaardingerbroek) echt niet. Je bent ronduit racistisch, speelt met omstreden theorieën, spreekt op het congres van de fvd en hebt een relatie met een politicus van front national. Waarom ben je dan zo offended als mensen daar het kaartje rechts radicaal aan vasthangen. Hoe zie je het zelf voor je?
In het feminisme topic ging het hier net ook over, 1 forummer heeft haar ook een berichtje gestuurd. Bijzonder stuk was het wel ja
Haar vriend is ook de oud-voorzitter van de jeugdafdeling van het Front National van le Pen, zo’n beetje de grootste rechts-radicalen die er zijn. Dus ze heeft er iig geen moeite mee
Wanneer je vermoedens m.b.t. de slimme jongen die zo snel mogelijk door zijn ouders door de universiteit moet worden geloosd kloppen. HeT MoEt EcHt WeL VoOr Z’N TiEnDe VeRjAaRdAg HoOr AnDeRs HaLeN We HeT NiEuWs nIeT MeEr. Ik heb het wel te doen met die jongen.
Poeh ik las het net en krijg er zo’n slecht gevoel bij. Wat leggen die ouders een enorme druk bij die jongen, zijn welzijn lijkt er totaal niet toe te doen.
Ja ik snap oprecht niet dat men niet het belang van Laurent voor laat gaan. Laat dat jochie toch op z’n 11e of 12e afstuderen. Dat hoeft toch niet op z’n 9de al te gebeuren? Het gaat echt puur om de media aandacht in mijn ogen. En om het “carrière maken”. Het kind is verdorie 9…
Ik krijg er zo’n triest gevoel bij als ik de berichten over dat jongetje lees. Vooral hoe die vader er over praat.
Talkshow van Jeroen Pauw stopt in het nieuwe jaar https://www.nu.nl/media/6016531/talkshow-van-jeroen-pauw-stopt-in-het-nieuwe-jaar.html (via @NUnl)
Ik vind het echt jammer, love Jeroen
Ik ook… En ik heb helemaal geen zin in die nieuwe presentatieduo’s.
Vorige zomer gingen die ouders ook al helemaal loco namens Laurent op zijn insta
We grappig dat ze zelf in hun enorme intelligentie zoveel Engelse taalfouten maken en de Luxemburgse vlag verwarren met de Nederlandse.
Maar ik als peanutbrain interpreteer het vast verkeerd.
Get lost little man!
Deze ouders😂 Is ook dat paar dat ging klagen omdat de koning nog niet gebeld had toen hij het gymnasium haalde.
Vind het wel serieus schadelijk dat niemand in grijpt. Talentontwikkeling a la, maar er bestaat ook nog zoiets als sociaal emotioneel welzijn en ik heb sterk mn twijfels of je dat kan borgen als je een tienjarige maar de universiteit stuurt. Als je zijn instagram leest is ie sociaal emotioneel iniedergeval niet wijzer dan de gemiddelde tiener.
dit is echt het meest gênante wat ik in 2019 gelezen heb
Ik denk dat het wel kan? Als je echt zo intelligent bent functioneer je op de basisschool denk ik ook niet meer. Je kan natuurlijk zorgen dat een kind buiten schooltijd wél leeftijdsgenoten ziet en op een teamsport ofzo zit. Maar hoe het klinkt houden die ouders zich daar niet eens mee bezig en gaat het alleen maar om het academische en de beste/snelste/jongste van de wereld zijn… Wie weet grijpt er wel iemand in maar zien we dat niet (het klinkt wel een beetje alsof de TU\e een poging heeft gedaan door te zeggen dat hij nog té veel examens moest afleggen komende weken om het allemaal te halen), dat hoop ik maar.
Maar er is een groot verschil tussen een exceptioneel slim jochie op de basisschool laten en hem op zijn achtste naar de universiteit rushen om binnen 1,5 jaar een programma dat standaard 3 jaar duurt te doen. Hoe slim je ook bent, dit klinkt voor niemand gezond.
Een pokemonmaster halen. Pokemon GO uitspelen als jongste persoon ooit? Kijken of de Amerikanen zo gek zijn om het kind een bachelor te laten afronden in een week.
Ze kunnen beter miniloco van die ouders maken.
Die ouders hebben niet alles op een rijtje.
Hm ja ik weet niet of ik het er mee eens ben dat de basisschool dan wél een goede plek voor hem zou zijn (ik ben zelf op m’n 10e van de basisschool af gegaan naar de middelbare school, en dat was voor mij ook echt de betere keuze tov op de basisschool blijven, al is de universiteit natuurlijk wel weer gelijk een ander verhaal en zit deze jongen sowieso in een hele andere situatie dan ik). Ik maak me meer zorgen om uitbuiting door zijn ouders voor hun eigen gewin inderdaad zoals @Zemraluani zegt. Belang van het kind staat hier volgens mij gewoon niet meer in voorop.