Nieuws, actualiteit en politiek

Ik zou het ook anders vinden als bijv. haar man uit emotie het schoolbestuur de schuld zou geven (want hoe heftig ook, dat gebeurt vaker) maar nu heeft deze mevrouw alles voorbereid met als doel het schoolbestuur verantwoordelijk stellen voor haar dood. Dat vind ik echt heel heftig.

2 likes

Woah. Ik kan niet het hele artikel lezen, maar wat ik so far kon zien: BAH. Wat is er nou fijn aan medemensen haten? Ik begrijp dit soort bewegingen en groeperingen gewoon echt niet.

https://m.hln.be/nieuws/buitenland/rusland-in-de-ban-van-mysterieuze-zwangerschap-tienermeisje-ivan-10-kan-de-vader-niet-zijn~a4a4b7fb/

Dit is echt te bizar voor woorden. Kan toch niet kloppen?

1 like

:flushed: Jezus… En dan al die media aandacht. Kan toch bijna niet anders dan dat er hier iets heel naars aan de gang is?

1 like

Om de een of andere reden kan je premium artikelen gewoon lezen op incognitotabblad… (Vind dat zo raar :sweat_smile: )

Wtf Rusland. Echt. Wtf.
Sowieso die beide berichten… Faith in humanity, was it ever there? :woman_shrugging:

Ja snap ook niet dat die mensen de media zo op zoeken. Alsof ze er trots op zijn? Dat jongetje is ook nog echt zo klein. En dan de manier hoe hij spreekt. Ofja als je de vertaling mag geloven. Heel raar. Van de ene kant heel kinderlijk (zeker wanneer je hem zo op het oog ziet. Anderhalve kop kleiner dan zij, echt een kind gewoon), geen besef van wat ouderschap inhoudt, maar van de andere kant heel volwassen met zijn ā€œmijn geliefdeā€ etc. Krijg daar echt kriebels van. Ook dat ze hem blijkbaar meermaals hebben onderzocht en er geeneens sprake is van puberteit, laat staan dat hij geslachtsrijp zou zijn. Dan lijkt mij dat er hiermee, zoals er in dat artikel ook al wordt vermoed, iets heel ergs wordt verdoezelt. Ookal proberen ze het nu zo te draaien dat het een ā€œwonderā€ is.

Volgens mij hebben ze dat (nog) niet gedaan. Lijkt me nu ook nog niet mogelijk want ze is pas een paar weken zwanger.

Tip vd week, dankjewel!!

1 like

Echt een kindje inderdaad. Zij ook gewoon nog. En inderdaad, het een ā€˜wonder’ noemen. Dit is geen wonder, dit is hoe dan ook ongelofelijk tragisch, wie dan ook de vader blijkt te zijn.

1 like

Voor mijn gevoel hebben we laatst ook zo’n zelfde bericht gehad als nu uit Rusland. Ook met van die jonge kinderen. Weet iemand waar ik het over heb? :roll_eyes:

Ik kan me twee mensen uit Engeland herinneren

1 like

Ja die jongen is helemaal het verkeerde pad opgegaan (hij was dus niet de vader). Vrees dus ook voor deze jongen
https://www.ad.nl/buitenland/jongste-vader-van-engeland-maakte-na-schokkende-vaderschapstest-puinhoop-van-zijn-leven~a6861727/

1 like

Ik vind je zichtswijzen heel interessant en heb het al meermaals gelezen :blush:

Functionaliteit en realiteit zijn twee aan elkaar gelinkte zaken, maar zijn ook prima apart te bekijken denk ik. En helder denken is ook zo subjectief als zijn kan.

Haha ik merk dat mijn brein nog niet gezond is, als ik je verkeersvoorbeeld lees. Ik denk echt vaak in het verkeer: ā€˜if I die, I die’. Maar ik rij wel zo veilig mogelijk (maar wel lekker pro-actief).

1 like

Ik vind dit echt heel heftig en verdrietig

6 likes

ā€œIedereen is het waard om beschermd te worden. Ieder mens, geboren en ongeboren, is gemaakt naar het beeld van de almachtige Godā€, zei Trump.’

Ze zouden eens een keer daad bij het woord moeten voegen en daadwerkelijk alle levende mensen waardig behandelen.

17 likes

Het blijft bizar dat voor zo’n rijk land er mensen jaarlijks te overlijden omdat ze insuline niet kunnen betalen en een ongeboren kind beter behandeld wordt. :upside_down_face:

6 likes

Je zou toch bijna geld aan Planned Parenthood doneren om hem te stangen

3 likes

Zou toch mooi zijn geweest als Trump zijn moeder ook die keuze had gehad.

14 likes

En met dit onderzoek kan ook 1 van de meest gebruikte argumenten onderuit gehaald worden.

3 likes

Postnatale abortus is nog steeds niet toegestaan toch?

Sorry ik ben zo intens anti-Trump. Kan wel kotsen van die clown

2 likes