en die gaan 14 dagen in quarantaine. Zullen ze in NL ook wel doen dan.
Heerlijk dat er een expert (is het een explosieven expert of een fietsbel expert vraag ik me af) nodig was om het uit te zoeken.
Ik zie overal wel hoeveel mensen er overleden zijn, hoeveel mensen er besmet zijn maar echt geen idee welke bron echt betrouwbaar isā¦
Mensen voelen zich zo verdomd comfortabel met hun racistisch memes en grappen over Chinezen. Zo vreemd dat het voor velen onherkenbaar is hoe niet okƩ die shit is.
Ik kwam net dit artikel tegen op reddit:
Jumbo introduceert als eerste supermarkt in Nederland eieren zonder eendagshaantjes. De eieren - die te herkennen zijn aan het Respeggt logo - zijn vanaf eind maart 2020 verkrijgbaar bij alle Jumbo supermarkten.
Jumbo gaat hiervoor samenwerken met Respeggt, een bedrijf dat āeieren zonder kuikendodenā garandeert. Met een geavanceerde techniek kan Respeggt zien of er een haantje of een hennetje in het broedei zit. Deze techniek betekent mogelijk het einde van de eendagshaantjes.
https://www.pluimveeweb.nl/artikel/233140-jumbo-introduceert-eieren-zonder-eendagshaantjes/
En ik weet niet wat ik ik hier van moet vinden, vandaar dat ik het hier deel. Misschien had ik het op de vega(n) sub moeten posten, maar het past eigenlijk wel op meer plaatsen.
Kipster, te koop bij Lidl, vermoordt de haantjes ook niet. Die worden grootgebracht en geslacht en in producten verwerkt. Maar ze worden niet vergast iig als kuikens.
Oh, goed om te weten! Tijdje geleden heb ik die onbewust gekocht (alleen op aantal sterren gelet) en ik vond ze geloof ik ook beter smaken.
Viel me ook al op bij WIDM helaas 
ja zelfs KLM schrapt nu sommige vluchten terwijl ze vanmiddag nog zeiden gewoon naar China te blijven vliegen.
Er zitten nu ook mensen in quarantaine die in Zitterd werken he?
Zag een push bericht. Nu nog veel meer vluchten geschrapt.
Maar als ook ergens dat het commercieel oogpunt was.
kan me voorstellen dat je als vliegend personeel ook wel even 3x nadenkt! maarja wat zijn je opties als je op een vlucht naar china wordt ingezet?

Nu maar hopen dat er meer gehandhaafd wordt komend oud en nieuw.
Met ālieve kinderlijk naĆÆeve Nederlandersā bedoelde Tjer dus eigenlijk zān eigen volgers. Die nu trouwens geloven dat het alsnog waar is en het een complot is. Achja.
Maar ik snap Thierryās probleem ook niet zo? Vrouwen vinden het diep van binnen toch heerlijk en erotisch om gekleineerd en geĆÆntimideerd te worden door dominante mannen? Daar is hij altijd heel stellig over. Dus in feite zouden zijn dierbare vriendinnen toch de avond van hun leven gehad moeten hebben, afgezien van dat het hele verhaal dus bij elkaar gelogen is? They wish dat ze lekker lastig gevallen waren, zo sexy altijd, hmmmm
Met veel tegenzin en een opkomend gevoel van walging begaf ik mij naar het huis van ene T.H.P. Baudet. Nu zult u wel denken: deze man is een racist. Maar nee, u bevindt zich bij mij aan het verkeerde adres. Ik kan de walm van lavendel niet uitstaan. Als Dante de hel opnieuw zou uitvinden, zou deze geur zich in de binnenste cirkel bevinden naast de AXE body spray. Ik weet zeker dat het voor menig hoogopgeleide, witte man hier fijn vertoeven is, maar geef mij maar een fijn flatje aan de rand van de stad. Ver weg van deze McMansion in neoclassicistische stijl die net zo veel stijl en klasse uitstraalt als de Telegraaf, de krant die ik bezorg om mijn studie te bekostigen.
Ik ga lekker op de shade van de conducteur:
Op Instagram reageerde een van de drie NS-controleurs die erbij was tegen Baudet: āIk vind het bijzonder dat jij dit gebruikt om āhet Marokkaanse volkā zwart te maken. Ik en mijn collega zijn geboren en getogen in Nederland. Mijn moeder is geboren in Friesland en mijn vader in Drenthe.ā
Ik ben van plan om dit naar de Amerikaanse verkiezingen (globaal) te volgen. Dus ik ben benieuwd of jullie een manier weten om dat makkelijk te volgen? Mails werken voor mij niet en het werkt voor mij ook niet om dingen zelf op te moeten zoeken of filmpjes ofzo te moeten kijken⦠Wil gewoon dagelijks kunnen bijlezen, dus eigenlijk net zoiets als dit forum
Bestaat dat?
Zie dat er hier ook nog geen topic over is. Heb er een aangemaakt, moet alleen nog goedgekeurd worden.