De podcast nrcvandaag had hier vorige week ook een boeiende aflevering over.
Ik heb het nav de post van @anon42392789 gegoogled, dacht bijdehand te kunnen doen, maar ik bleek gewoon oud
Ah ik vond het zo sneu dat John van de Heuvel net bijna moest huilen bij rtl boulevaard toen hij zijn stukje zei over Taghi
Ja vond het aandoenlijk. Maar volledig te begrijpen. Ook zijn leven is veranderd. Ondanks dat hij verteld dat nabestaanden veel heftiger hebben gehad.
Wat een tokkies daar man, ben bang voor hoe dat met oud en nieuw gaat verlopen want het belooft niet echt iets goeds
En dat soort debielen menen dan recht te hebben op vreugdevuren? Tsjongejonge.
In mijn ogen echt een prachtig voorbeeld van white privilege. Het gebrek aan landelijke aandacht en streng optreden is stuitend. Met een andere afkomst was hier alleen strenger op gereageerd. Dit terwijl er talloze redenen zijn om geen vreugdevuren toe te staan (bij ons in de wijk is er vroeger bijvoorbeeld één ontploft waarna honderden woningen glasschade hadden).
Like voor appelmoeskartel
Like for the impeachment!!!
Na het succes van Het Schnitzelparadijs nu Het Appelmoeskartel in de bioscoop.
ik las dit en moest gniffelen en ik kreeg trek in appelmoes
Ik heb vandaag op de kerstborrel hier best wel de blits mee gestolen. En ze vonden dat die vet goed leek.
Groetjes een “vriendin” van flamoes
Haha zo leuk! Ik voel me door het forum wel minder treurig dat ik hier tijd in heb gestoken.
Altijd hè. Als je iets over het forum vertelt: ‘Ja een vriendin van mij…’
Jezus, 1600 kinderen in Europa alleen al en dan maar 100 kindjes genezen. Echt hartverscheurend.
Krijgen dit soort mensen geen ethiek in hun opleiding?
Wat is nou eigenlijk het gevolg na die impeachment? Ik begreep dat de kans dat hij wordt afgezet heel klein is, maar wat gebeurt er dan wel?
Ik heb er best veel over gelezen al maar wou dat iemand het me in Jip en Janneke taal kon uitleggen haha
Ja dit was vooral mijn vraag idd. Ik wist wel dat de kans dat hij echt wordt afzet klein is, maar niet dat er dan verder helemaal niks meer gebeurt? Zo apart
Als hij langs mag gaan heeft hij er vast geen problemen mee. Wenkbrauwwiebel
‘Het eten wat we al krijgen stoppen ze vol met kruiden. Een lekkere pasta met vlees zit er niet bij”, stelt Codreanu.’
Leugens