Ja die jongen is helemaal het verkeerde pad opgegaan (hij was dus niet de vader). Vrees dus ook voor deze jongen
https://www.ad.nl/buitenland/jongste-vader-van-engeland-maakte-na-schokkende-vaderschapstest-puinhoop-van-zijn-leven~a6861727/
Ik vind je zichtswijzen heel interessant en heb het al meermaals gelezen
Functionaliteit en realiteit zijn twee aan elkaar gelinkte zaken, maar zijn ook prima apart te bekijken denk ik. En helder denken is ook zo subjectief als zijn kan.
Haha ik merk dat mijn brein nog niet gezond is, als ik je verkeersvoorbeeld lees. Ik denk echt vaak in het verkeer: āif I die, I dieā. Maar ik rij wel zo veilig mogelijk (maar wel lekker pro-actief).
Ik vind dit echt heel heftig en verdrietig
āIedereen is het waard om beschermd te worden. Ieder mens, geboren en ongeboren, is gemaakt naar het beeld van de almachtige Godā, zei Trump.ā
Ze zouden eens een keer daad bij het woord moeten voegen en daadwerkelijk alle levende mensen waardig behandelen.
Het blijft bizar dat voor zoān rijk land er mensen jaarlijks te overlijden omdat ze insuline niet kunnen betalen en een ongeboren kind beter behandeld wordt.
Je zou toch bijna geld aan Planned Parenthood doneren om hem te stangen
Zou toch mooi zijn geweest als Trump zijn moeder ook die keuze had gehad.
En met dit onderzoek kan ook 1 van de meest gebruikte argumenten onderuit gehaald worden.
Postnatale abortus is nog steeds niet toegestaan toch?
Sorry ik ben zo intens anti-Trump. Kan wel kotsen van die clown
en die gaan 14 dagen in quarantaine. Zullen ze in NL ook wel doen dan.
Heerlijk dat er een expert (is het een explosieven expert of een fietsbel expert vraag ik me af) nodig was om het uit te zoeken.
Ik zie overal wel hoeveel mensen er overleden zijn, hoeveel mensen er besmet zijn maar echt geen idee welke bron echt betrouwbaar isā¦
Haha maar dit is gewoon de leef als buitenlandcorrespondent toch? Dan hoop je bijna dat er iets vreselijks mis gaat in je land waardoor je heel veel verhalen kunt verkopen aan de pers. Ze gaan ook naar oorlogsgebieden etc, dat zou je als normale burger ook niet doen
Edit: haha nu klinkt alsof ik denk dat journalisten alleen iets willen verkopen, maar ze voelen natuurlijk ook een soort plicht op te rapporteren over elke crisis
Mensen voelen zich zo verdomd comfortabel met hun racistisch memes en grappen over Chinezen. Zo vreemd dat het voor velen onherkenbaar is hoe niet okƩ die shit is.
Ik kwam net dit artikel tegen op reddit:
Jumbo introduceert als eerste supermarkt in Nederland eieren zonder eendagshaantjes. De eieren - die te herkennen zijn aan het Respeggt logo - zijn vanaf eind maart 2020 verkrijgbaar bij alle Jumbo supermarkten.
Jumbo gaat hiervoor samenwerken met Respeggt, een bedrijf dat āeieren zonder kuikendodenā garandeert. Met een geavanceerde techniek kan Respeggt zien of er een haantje of een hennetje in het broedei zit. Deze techniek betekent mogelijk het einde van de eendagshaantjes.
https://www.pluimveeweb.nl/artikel/233140-jumbo-introduceert-eieren-zonder-eendagshaantjes/
En ik weet niet wat ik ik hier van moet vinden, vandaar dat ik het hier deel. Misschien had ik het op de vega(n) sub moeten posten, maar het past eigenlijk wel op meer plaatsen.
Kipster, te koop bij Lidl, vermoordt de haantjes ook niet. Die worden grootgebracht en geslacht en in producten verwerkt. Maar ze worden niet vergast iig als kuikens.
Oh, goed om te weten! Tijdje geleden heb ik die onbewust gekocht (alleen op aantal sterren gelet) en ik vond ze geloof ik ook beter smaken.
Viel me ook al op bij WIDM helaas
ja zelfs KLM schrapt nu sommige vluchten terwijl ze vanmiddag nog zeiden gewoon naar China te blijven vliegen.