Er zitten nu ook mensen in quarantaine die in Zitterd werken he?
Zag een push bericht. Nu nog veel meer vluchten geschrapt.
Maar als ook ergens dat het commercieel oogpunt was.
kan me voorstellen dat je als vliegend personeel ook wel even 3x nadenkt! maarja wat zijn je opties als je op een vlucht naar china wordt ingezet?
Nu maar hopen dat er meer gehandhaafd wordt komend oud en nieuw.
Met “lieve kinderlijk naïeve Nederlanders” bedoelde Tjer dus eigenlijk z’n eigen volgers. Die nu trouwens geloven dat het alsnog waar is en het een complot is. Achja.
Maar ik snap Thierry’s probleem ook niet zo? Vrouwen vinden het diep van binnen toch heerlijk en erotisch om gekleineerd en geïntimideerd te worden door dominante mannen? Daar is hij altijd heel stellig over. Dus in feite zouden zijn dierbare vriendinnen toch de avond van hun leven gehad moeten hebben, afgezien van dat het hele verhaal dus bij elkaar gelogen is? They wish dat ze lekker lastig gevallen waren, zo sexy altijd, hmmmm
Met veel tegenzin en een opkomend gevoel van walging begaf ik mij naar het huis van ene T.H.P. Baudet. Nu zult u wel denken: deze man is een racist. Maar nee, u bevindt zich bij mij aan het verkeerde adres. Ik kan de walm van lavendel niet uitstaan. Als Dante de hel opnieuw zou uitvinden, zou deze geur zich in de binnenste cirkel bevinden naast de AXE body spray. Ik weet zeker dat het voor menig hoogopgeleide, witte man hier fijn vertoeven is, maar geef mij maar een fijn flatje aan de rand van de stad. Ver weg van deze McMansion in neoclassicistische stijl die net zo veel stijl en klasse uitstraalt als de Telegraaf, de krant die ik bezorg om mijn studie te bekostigen.
Ik ga lekker op de shade van de conducteur:
Op Instagram reageerde een van de drie NS-controleurs die erbij was tegen Baudet: “Ik vind het bijzonder dat jij dit gebruikt om ‘het Marokkaanse volk’ zwart te maken. Ik en mijn collega zijn geboren en getogen in Nederland. Mijn moeder is geboren in Friesland en mijn vader in Drenthe.”
Ik ben van plan om dit naar de Amerikaanse verkiezingen (globaal) te volgen. Dus ik ben benieuwd of jullie een manier weten om dat makkelijk te volgen? Mails werken voor mij niet en het werkt voor mij ook niet om dingen zelf op te moeten zoeken of filmpjes ofzo te moeten kijken… Wil gewoon dagelijks kunnen bijlezen, dus eigenlijk net zoiets als dit forum Bestaat dat?
Zie dat er hier ook nog geen topic over is. Heb er een aangemaakt, moet alleen nog goedgekeurd worden.
Misschien een podcast? Je hebt the presidential podcast van het nrc. Is geloof ik 1x per 2 weken een half uur waarbij je wordt bijgepraat over alle belangrijke onderwerpen.
Haha wauw dan heb ik nog wel heel wat in te halen zie ik Maar klinkt goed om bij te houden!
Ik denk dat er vast wel reddit threads hier over zijn. Misschien kan je het daar ook bijhouden?
Hmm dat is allemaal Engels toch? + ik heb liever samenvattingen en het duidelijk uitgelegd in het Nederlands haha. Moet het gewoon ff snel kunnen lezen zodat ik er ook niet hele dagen kwijt aan ben
Handig, dankjewel!!
Er zit niks anders op dan je eigen partij op te richten.
Mijn stem heb je nu al op basis van dit stukje tekst.
Gewoon de absolute meerderheid halen en probleem van versplintering is opgelost. En er zitten hier vast genoeg mensen die je kunnen helpen met het pr probleem.
Ik zie genoeg mogelijkheden
Goede reactie van de politie: