Belastingontduiking? Daar had ik het zelf niet over en nam ik dus niet mee in mijn reactie.
Hij doneert het geld letterlijk aan zichzelf. Wie houdt daar dan toezicht op? Juistem
Ik geloof je meteen, mijn reactie was enkel getriggerd door het woord âgreenwashingâ. Verder heb ik geen idee.
Hij doet alsof hij een enorm bedrag doneert âvoor het milieuâ maar doneert het aan zichzelf en bovendien nadat hij zelf een groot deel van het probleem is. Dat is greenwashing.
Weet iemand of dit fake news is? Mag toch hopen van wel? 
Ik heb geen idee of dit waar is, ik ben pas op 1 minuut van het filmpje, maar ik wil alvast kwijt dat iemand met twee benen in het gips niet meer met thuiszorg thuis hoort te zitten, hoe dik of dun ze ook zijn. Je zal maar je plas moeten ophouden tot de wijkverpleegkundige langskomt, omdat je geen kant op kan.
Ik heb even verder geluisterd, dit fragment uit een telefoongesprek klinkt geknipt, we hebben nu geen idee of dit echt de essentie is of dat er nog meer uitleg omheen zit.
Deze man heeft een wijkzustersbureau, hij heeft er natuurlijk ook wel belang bij dat alles maar vergoed wordt, dat is lekker cashen voor hem.
Ik heb het afgeluisterd, het klinkt allemaal heel erg alsof hij probeert van 1 uitspraak geknipt uit een langer telefoongesprek een soort gegeneraliseerd standpunt te maken, en dat is het denk ik niet van vgz.
Dankjewel voor je reactie. Ik schrik van dit soort berichtgeving en kan het dan niet meer zo helder analyseren, dus bedankt voor jouw analyse!
Het leek me ook wel erg bizar.
Ik hoop dat ze het erdoor krijgen. Echt zin in de dag dat dan alles uit dat museum wordt getild.

Ik snap je punt en ben het daarin ook echt met je eens, die spullen zien voor het grootste deel niet vrijwillig weg gegeven. Maar ik hoop dan wel dat die landen er goed voor kunnen en zullen zorgen. EN daarbij mag het âWestenâ dan ook wel ondersteuning geven. Bijvoorbeeld een land als Afghanistan waar een stel idioten zoveel kunstschatten heeft vernield en dat krijg je nooit meer terug. Of hebben verkocht op de zwarte markt waardoor het in een of andere privĂ© collectie verdwijnt. (En ook een aantal hele dappere mensen dingen heeft kunnen verstoppen zodat het bewaard kan blijven.)
Ja, voor sommige landen klopt dat. Maar Griekenland heeft een prachtig Acropolis museum en vechten al decennia om ze terug te krijgen en die Britten weigeren gewoon.
In dat geval zeker direct terug geven!
(Maar de 10-jarige Swelgje was toen heel blij was dat de steen van Rosetta nog in het British Museum lag, want vond ik het fantastisch om dat ding te te zien.)
https://www.ad.nl/den-haag/gemaskerde-man-loopt-met-mokerhamer-door-den-haag~a693d540/
Iel je zou hem maar tegenkomen.
Beetje leeg artikel maar goed initiatief denk ik. Denk alleen wel: hoe waarborg je de veiligheid van de bestuurders als ze wel iedereen meenemen.
Mijn vader woont dus in deze straat en ik werd hier supernaar van.
Ik het nog wel gebeuren dat straks het Eurovisiefestival ook wordt afgelast of verplaatst als ze het virus niet kunnen indammen.
En de olympische spelen.
Al kan de formule 1 mij dan weer gestolen worden. Kunnen die zeehondjes rustig blijven chillen.
Over mijn door Corona verwoeste lijk.
Liever met Corona in een kist dan een feestje gemist.
Was de ratio aantal mensen met dat virus / aantal doden niet hoger bij corona dan de griep?