Ik kijk Trump zijn toespraak maar het is vooral weer een hoop veren in z’n eigen reet steken.
Ik kreeg het gevoel dat hij de angel eruit moest halen. Het was in ieder geval geen oorlogstaal gelukkig en geen aankondiging van nieuw geweld. Wel een aankondiging van hardere sancties, maar dat zat er ook wel in.
Ben benieuwd hoe Iran hierop gaat reageren.
And now for something completely different…
Interessant
Prince Harry and his wife Meghan ‘stepping back’ as senior UK royals, will work to become financially independent
Kreeg net al een pushmelding over dit bericht. Best bijzonder in het Britse koningshuis volgens mij.
Laf IT
Gelijk hebben ze!
Sick, Suits S10 met Rachel.
Maar zonder grappen, een flinke aankondiging en ik ben heel benieuwd hoe dit vorm gaat hebben.
Denk dat de roddeldagbladen in Engeland de tijd van hun leven hebben nu.
Wel heel benieuwd hoe ze dit allemaal gaan doen, wat ze gaan doen en hoe erop gereageerd gaat worden. Hele omschakeling en iets wat niet gebruikelijk is.
Ik vind dit een hele goede ontwikkeling en keuze van hen. Ik heb ook nooit begrepen waarom de hele familie op de zak van de staat moet teren. Wat dat betreft vind ik het in Nederland beter geregeld. Harry is wat? 6e in lijn? De kans is meer dan nihil dat hij ooit koning zal worden.
Omdat het land waarin het vliegtuig crashes leading is in het onderzoek.
Daarnaast zijn Iran en Amerika geen vrienden.
Boeing gaat wel soort van helpen geven ze aan, maar of het eerlijk gaat is de vraag.
Nu al roepen dat het technisch is, ja dat doet men. Maar je weet dat eigenlijk nog niet zeker.
Als je naar de grafieken kijkt die bijvoorbeeld flight radar maakt ziet het er raar uit. Alles stopt ineens, terwijl bij een crash je wel dingen kan zien aan de grafiek.
Er zijn ook al mensen op internet die vinden dat er rare gaten zitten in de romp. Die er door een explosie in kunnen komen. Explosie kan door vanalles veroorzaakt worden. Ook een motor bijvoorbeeld of een raket.
@Oprah Dat het vliegtuig net onderhoud heeft gehad zegt niks.
Oké er is vanuit Amerikaanse inlichten dienst gesproken over een afweerraket van Iran.
Ai. Je zou na MH17 al bijna het vliegtuig laten staan, maar nu helemaal. Pijnlijk.
Mee eens maar het kan inderdaad een ongeluk zijn en het feit dat een premier hier zich over uitlaat vond ik nieuwswaardig
Iran heeft toegegeven.
Zo jammer dat dit heeft moeten gebeuren. Ik ben wel blij dat Iran het toe geeft en dat ze de verantwoordelijkheid hier voor nemen. Ik hoop dat zowel Amerika als Iran hier van geschrokken zijn en de situatie verder laten de escaleren.
Lang leve goed nieuws. Vlekkie is weer op zn oude plekkie.
Ik vind wat van politici die zo op de man willen spelen tegen kinderen. Ja, de jongen is 12, maar voer gewoon een fatsoenlijk gesprek ipv te roepen dat de jongen gebruikt wordt door z’n ouders voor een politiek statement. Slaat echt nergens op dit.
waarom lijkt zij op juf bulstronk van mathilda.
Ik walg echt van volwassenen die kinderen diskwalificeren in discussies. Ja, ze kramen soms onzin uit en hebben een gebrek aan levenservaring en vaak ook kennis (wat overigens meer betekent dat je kennis op maat moet aanbieden, niet dat ze er geen mening over kunnen vormen). Nee, dat wil niet zeggen dat ze niets waardevols te zeggen hebben én niet op zijn minst het idee verdienen dat het goed is om ergens voor te staan en je daarvoor uit te spreken. Wat let je als volwassene. Voel je dan echt bedreiging vanuit een twaalfjarige?
Ik werk met tieners in de jongerenvertegenwoordiging en er zijn echt zoveel volwassenen die op dergelijke manieren reageren.