@Shaaar @Vaiana @Zemraluani late reactie want vond geen tijd meer op te reageren
Nu ik het weer terug lees, raak ik gewoon alweer geĂŻrriteerd dus is een beetje lang geworden 
Ik weet ook niet hoe fair het is om een kind tegenover politici te zetten, ongeacht of dat hij een nuttige bijdrage kan leveren. Heb er tegelijkertijd niks op tegen omdat ik denk dat de jeugd zich dan wellicht meer betrokken voelt en daarom later ook sneller wel zal gaan stemmen ed.
Vind wel dat je als volwassen politicus fatsoenlijker met de situatie om mag gaan. Zoân kind hoeft niet betutteld te worden, je hoeft ook niet te slijmen, maar behandel hem gewoon respectvol ipv zo denigrerend. Politici tegenover elkaar gedragen zich kut maar het wordt bijna nooit Ă©cht âpersoonlijkâ. Als je hem de mond wil snoeren, doe dat dan op inhoud; zet je argumenten in, als je die hebt. Zelfs als die ouders hem inzetten, nou en? Dat is toch politiek? Want haar respons is wĂ©l pedagogisch verantwoord? Dat theatrale âik wens je een goed levenâ
Zij geeft echt geen kut om hem dus wat lult ze nou?
Het irriteert mij dat politici op de meest random momenten besluiten dat zij geen verantwoording hoeven af te leggen voor de keuzes die zij maken. Ja, hij is een kind, maar dat doet niet af aan wat hij zegt. Als het goed is, hoef je niet eens na te denken over je argumenten: reageer dan. Ze hoefden hem niet uit te nodigen, konden zijn e-mail ook negeren of afwijzen. Als je hem dan toch uitnodigt om uiteindelijk persoonlijk te worden en alles af te breken waar hij hard voor werkt (zijn eigen bedrijf ed.) houd dan helemaal je mond over dat zijn ouders hem âdit aandoenâ. De keuzes van zijn ouders, daar zijn zij voor verantwoordelijk, hoe je daar als politicus mee omgaat, is jouw verantwoordelijkheid. Politiek betrokken zijn is iets wat hij zelf wil. Hem als stront behandelen is wat zĂj hem âaandoetâ.
Enfin, zeker een goede manier om kinderen uit de politiek te weren. Is ook allemaaI politiek, I guess.