Nieuws, actualiteit en politiek

Walgelijk dat hij zichzelf nu voordoet als een kreupel oud broos mannetje van 120

15 likes

Denk niet dat hij ooit nog levend het gevang uitkomt.

1 like

May he rot in prison :heart:

11 likes

https://www.knack.be/nieuws/gezondheid/waarom-krijgen-andere-mogelijke-aspecten-van-de-corona-epidemie-nauwelijks-aandacht/article-opinion-1566793.html?utm_medium=social_knack&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR34aF9UkvRDEw_Bm9M2QJ1Ga-Upj-fsqXmbDzhAHgoivsJ_2Gk-1-gYMHI&cookie_check=1582316191#Echobox=1582109048

Dit is er nog een interessant artikel over vind ik!

3 likes

Echt iedereen lult door elkaar bij dit programma he? Ik vind dit echt totaal geen verdieping van het nieuws.

Hier hebben meer veroordeelde rapists last van, de klassieke kijk mij eens zielig zijn

12 likes

Hij is nog een vrek ook, zulk zielig materiaal gebruiken voor zijn act

1 like

Nu komt het toch wel een stuk dichterbij. Voor Limburg dan…

Weet trouwens niet waarom in de titel Roermond staat want Selfkant ligt bij Sittard :thinking:

2 likes

Omdat ze eerst dachten dat diegene in Erkelenz ofzoiets woonde.

Oh ja zie nu inderdaad in een ander artikel dat hij daar eerst in een ziekenhuis is opgenomen. Dan klopt het qua afstand inderdaad beter.

Ik zeg Stef Blok in quarantaine.

13 likes

Valt me nog mee dat ze geen mondkapje op heeft.

Bedankt voor deze link! Ik word een beetje moe van al die berichten steeds in de media en tegelijkertijd het wel lezen (iets van onder het mom dan kan je het controleren als je het verloop volgt? zoiets gok ik) Dit artikel verduidelijkt wel en heleboel en geeft een genuanceerder beeld.

1 like

Toch aardig van die Duitser. Misschien kunnen ze hem een vlaai opsturen of gratis kaartjes voor de Woerdense Winterfair van 2021.

7 likes

De gemiddelde gemeente van Nederland. Zo kunnen Duitsers wel generaliseerden uitspraken over Nederland maken.

@Zemraluani woont daar

2 likes

Ik had je hoog, echt.

Nu heb ik je t liefst 6 ft onder fucker

3 likes

Stef Blok is ziek…
https://www.ad.nl/binnenland/kamerdebat-gestaakt-wegens-opkomende-griep-minister-blok~afa83aaf/

Even mijn reactie gekopiƫerd uit het andere topic. Ik ben overigens geen medische behandelaar. Ik doe alleen wel al meer dan 10 jaar onderzoek naar nep nieuws (misinformatie en desinformatie) dus ik probeer altijd met de juiste informatie te komen.

Ik ga vanaf nu nog alleen maar op youtube filmpjes kijken van virologen en artsen over het Convid-19 virus. Omdat ik diabetes type 1 heb en vrij gevoelig ben voor infecties raak ik af en toe behoorlijk in de stres. Ik wilde ook al naar de action om mondkapjes op te halen. Dit blijkt juist een negatief effect te hebben omdat je de meeste mondkapjes al kunt weggooien zodra je er een keer in hoest. Daarnaast zit je veel vaker aan je mond wanneer je een mondkapje draagt.

Veel slaap en goede hand hygiƫne is volgens de meeste doctors een betere behandeling. Ik ga wel even wat desinfecterend middel voor de handen aanschaffen.

Deze man heeft er een hele serie over en andere dokters en het RIVM lijken dit te bevestigen.

en https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19/vragen-antwoorden

Goede handhygiƫne is minstens 20 seconden je handen wassen met water en zeep. Kan eventueel aangevuld worden met desinfecterende gel. Hoesten in een papieren zakdoekje of in je mouw.

4 likes

Fuck the Sun. Geef ze geen clicks please.

Keer op keer verdienen ze daar geld aan en het is echt zo’n teringblad.

4 likes