Nieuws, actualiteit en politiek

Omg ken jij hem

Compleet ongepast natuurlijk, maar het koninngslied is weer eens relevant.

De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hieeeeer.

6 likes

Ik denk dat corona niet de enige ziekte is die met carnaval over word gebracht

31 likes

oeioeioei

Weet iemand hoe lang de incubatietijd is?
Oh 7-14 dagen

Ik hoorde iets over 6/7 weken.

Oke ik verwijder het

Heel stom maar opeens vind ik het toch wel akelig, weet niet zo goed Haha. Vriend werkt in Tilburg met een ‘risico’ doelgroep en wonen er niet gek ver vandaan. Komt ‘wel lekker dichtbij’ nu.
Weet niet zo goed ook waar ik nu bang voor ben? Dat we ziek worden? Dat we thuis moeten blijven? Het zit me ineens niet lekker en weet niet waarom :woman_shrugging:t2:.

4 likes

Dat is het denk ik, het onvoorspelbare en niet weten wat er gaat gebeuren Idd. Bahbah leuk als anders. Gelukkig neemt mijn vriend morgen desinfectie middel mee van zijn werk en ga ik morgenavond eten inslaan :joy::+1:t3:

2 likes

Net op tv zeiden experts 5 tot 7 dagen, hooguit 14 dagen.

Ik zit in Tilburg op school, dus ik ben nu ook bang.

Haha gotver en waar woon ik… juist.

Nou mijn vriend en ik zijn een lijstje aan het maken met eten dat we gaan inslaan haha

2 likes

Ja, ik hoop ook dat de uni wordt gesloten. Mijn moeder wilt ook liever niet dat ik nog naar de uni ga

1 like

Wil je hem delen? Ga morgenochtend ook naar de super

Zijn er überhaupt eigenlijk gewoon gevallen waarin mensen gewoon weer beter zijn geworden? Lijkt me wel toch

Ja precies, het is niet dat de eerste gevallen nog steeds ziek zijn haha

Ja veel meer dan overleden. Ik zag straks die cijfers nog ergens. Even zoeken of ik ze kan vinden zo snel.

1 like

Er schijnt zelfs een vrouw te zijn die genezen is en het nu voor de 2e keer heeft.

Edit:
https://www.ad.nl/buitenland/japanse-vrouw-tweede-keer-besmet-met-het-coronavirus~a4b0941a/

1 like

Dit staat wel in die liveblog van de NOS.

1 like

Misschien scheelt het voor de bezorgde Tilburgers hier: de besmette man komt uit Loon op Zand. Hij wordt vast zorgvuldig behandeld in Tilburg en het is allemaal snel ontdekt en in gang gezet