Dit is echt al de derde keer deze week dat ik die vent zijn pik heb gezien wtf man hahahaha
Ik vind dit wel echt eng, want ik werk in een winkel en ben dus eigenlijk de hele dag in contact met vreemden en ook dat die man in Lombardijen is geweest. Damn man.
Heb de pik van die vent deze week nog vaker gezien dan die van mān vriend.
Lombardijen in Italiƫ he niet in NL
The horror
Ja preciesā¦
Er is iemand in Braziliƫ besmet, ik ben wel benieuwd hoe daar de verspreiding gaat, de griep sterft elk jaar weer uit als de zon begint te schijnen, als het in zomers Braziliƫ niet verspreid zou het hier tegen de lente ook weer kunnen afzwakken.
Ja herkenbaar. Ik heb ook meteen mijn ouders gebeld erover haha. Het zal vast allemaal wel loslopen, maar je weet maar nooit. Gelukkig is de zorg hier wel heel erg goed
Is dat zo??
Omg ken jij hem
Compleet ongepast natuurlijk, maar het koninngslied is weer eens relevant.
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hieeeeer.
Ik denk dat corona niet de enige ziekte is die met carnaval over word gebracht
oeioeioei
Weet iemand hoe lang de incubatietijd is?
Oh 7-14 dagen
Ik hoorde iets over 6/7 weken.
Oke ik verwijder het
Heel stom maar opeens vind ik het toch wel akelig, weet niet zo goed Haha. Vriend werkt in Tilburg met een ārisicoā doelgroep en wonen er niet gek ver vandaan. Komt āwel lekker dichtbijā nu.
Weet niet zo goed ook waar ik nu bang voor ben? Dat we ziek worden? Dat we thuis moeten blijven? Het zit me ineens niet lekker en weet niet waarom .
Dat is het denk ik, het onvoorspelbare en niet weten wat er gaat gebeuren Idd. Bahbah leuk als anders. Gelukkig neemt mijn vriend morgen desinfectie middel mee van zijn werk en ga ik morgenavond eten inslaan
Net op tv zeiden experts 5 tot 7 dagen, hooguit 14 dagen.
Ik zit in Tilburg op school, dus ik ben nu ook bang.