Collega van mij kent hem. De man heeft nog staan carnavallen afgelopen zondag.
Kunnen we dan eindelijk een muur om brabant bouwen.
( ik beloof dat ik de forummers er wel uit laat)
Ik moest grinniken en dat als Brabander 
Nou zo lang het niet vrijdag was Im cool
Wellicht gaat dit ook over mijn bericht van vandaag dat ik lang houdbare producten in huis heb gehaald. Vind dat persoonlijk geen hysterie. Ik ben graag goed voorbereid en heb liever iets in huis dat achteraf niet nodig blijkt te zijn, dan andersom. Bovendien is het niets wat ik normaal niet zou eten, dus het komt sowieso wel op.
Lijkt me echt rot om de eerste in een land te zijn
Ik ben eerder bang voor de hysterie en maatregelen eigenlijk, maar ik ben dan ook weer best benieuwd naar hoe en wat.
Ik vond di viroloog die net aan het woord was bij op1 heel fijn, dus voor de mensen die zich echt zorgen maken tip om dat straks terug te kijken.
Hoewel dit natuurlijk vrij logisch is maakt mij dit, als chronisch zieke, wel nerveuzer haha
Eens, ik maak me om mezelf ook niet zoveel zorgen maar ben wel bang dat bijv. mijn oma van 80 het zal krijgen, dan ben je toch wat minder zeker met āhet komt wel goedā
Hoe werkt dit eigenlijk? Na 3 besmettingen zijn de besmettingsdeeltjes toch niet op? Iets als āeen persoon is 2 a 3 dagen besmettelijkā zou ik veel logischer vinden. Of āuit alle voorgaande besmettingen blijkt dat besmette mensen gemiddelde 2 a 3 andere mensen besmettenā
Zijn de winkels wel gewoon nog open? Ik wilde maandag eigenlijk even naar de DM, Lidl en Rewe voor mijn 2 maandelijkse-haul 
Ik zie nu dat ik het er helemaal niet bij heb gezegd en het op de foto ook niet te zien is, maar dit is een brief die is ingezonden door een lezer van de krant. Dus niet door een journalist die werkzaam is voor deze krant
Merk dat ik heel erg heen en weer word geslingerd tussen mijn nuchtere zelf en de gevoeligheid voor de paniekzaaierij en dat zit 'm er voornamelijk in dat mijn man heel kwetsbaar is. Ben 'm al een paar keer soortvanbijna kwijtgeraakt of in elk geval de reĆ«ele angst gehad en o.a. een keer door een āredelijk onschuldig griepvirus.ā
Ik merk daardoor dat ik, hoewel ik zelf dus ook een hekel heb aan massahysterie en paniekzaaierij, het toch vervelend vind als mensen lacherig doen over degenen die het wƩl spannend vinden. Er zijn mensen voor wie dit eng is, voor wie de bekendere griepvirussen ook eng zijn. Denk even iets verder dan je eigen neus lang is.
Leek me oprecht wel handig eigenlijk. Wat houdbare producten, voor als ik mezelf in quarantaine plaats. Of iig genoeg om een weekje mee door te komen.
Eens. Voor mij is het dan niet eens zo erg maar ik dacht net ook al: ik denk dat het anders is voor mensen die weten dat ze een goede gezondheid en weerstand hebben. Voor hen is het inderdaad misschien niet zo spannend, maar als je zelf of in je omgeving mensen hebt die een groter risico lopen is het denk ik wel echt anders
Even puur in eigenbelang, maar heeft iemand al iets gelezen over zwangeren en het virus? Voor mezelf ben ik niet zo bang, maar hoe zal dat voor een ongeboren baby zijn? Kan er maar weinig over vinden, maar dat zit me niet heel lekker.
Eens. Ik vrees niet voor mezelf, maar wel voor mijn vader en om die evt te besmetten. Om mij heen wordt dan lacherig gedaan van āach, t is eigenlijk maar gewoon een griepjeā, maar ook een gewoon griepje kan voor mān vader al fataal zijn
Same, ik maak me ook vooral zorgen om mān ouders, niet zozeer om mezelf. Maar ik probeer het wel te blijven relativeren!