Haha gotver en waar woon ik… juist.
Nou mijn vriend en ik zijn een lijstje aan het maken met eten dat we gaan inslaan haha
Ja, ik hoop ook dat de uni wordt gesloten. Mijn moeder wilt ook liever niet dat ik nog naar de uni ga
Wil je hem delen? Ga morgenochtend ook naar de super
Zijn er überhaupt eigenlijk gewoon gevallen waarin mensen gewoon weer beter zijn geworden? Lijkt me wel toch
Ja precies, het is niet dat de eerste gevallen nog steeds ziek zijn haha
Ja veel meer dan overleden. Ik zag straks die cijfers nog ergens. Even zoeken of ik ze kan vinden zo snel.
Er schijnt zelfs een vrouw te zijn die genezen is en het nu voor de 2e keer heeft.
Edit:
https://www.ad.nl/buitenland/japanse-vrouw-tweede-keer-besmet-met-het-coronavirus~a4b0941a/
Dit staat wel in die liveblog van de NOS.
Misschien scheelt het voor de bezorgde Tilburgers hier: de besmette man komt uit Loon op Zand. Hij wordt vast zorgvuldig behandeld in Tilburg en het is allemaal snel ontdekt en in gang gezet
Collega van mij kent hem. De man heeft nog staan carnavallen afgelopen zondag.
Kunnen we dan eindelijk een muur om brabant bouwen.
( ik beloof dat ik de forummers er wel uit laat)
Ik moest grinniken en dat als Brabander
Nou zo lang het niet vrijdag was Im cool
Wellicht gaat dit ook over mijn bericht van vandaag dat ik lang houdbare producten in huis heb gehaald. Vind dat persoonlijk geen hysterie. Ik ben graag goed voorbereid en heb liever iets in huis dat achteraf niet nodig blijkt te zijn, dan andersom. Bovendien is het niets wat ik normaal niet zou eten, dus het komt sowieso wel op.
Lijkt me echt rot om de eerste in een land te zijn
Ik ben eerder bang voor de hysterie en maatregelen eigenlijk, maar ik ben dan ook weer best benieuwd naar hoe en wat.
Ik vond di viroloog die net aan het woord was bij op1 heel fijn, dus voor de mensen die zich echt zorgen maken tip om dat straks terug te kijken.
Hoewel dit natuurlijk vrij logisch is maakt mij dit, als chronisch zieke, wel nerveuzer haha
Eens, ik maak me om mezelf ook niet zoveel zorgen maar ben wel bang dat bijv. mijn oma van 80 het zal krijgen, dan ben je toch wat minder zeker met “het komt wel goed”