Het is erg rustig in Loon op Zand. Joh, je bent in Loon op Zand. Daar is het altijd rustig op straat
.
Ennnn daar is tweede coronapatiënt
Fuck, nu in Diemen. Twijfel of ik daar moet gaan feesten dit weekend
Nee, Lange Frans en baas B nu gaan mensen niet meer naar DiemenâŠ
Hopelijk komen de Nederlandse patienten er gauw weer bovenop zodat alles weer lekker gaat.
Ja, ik zou me niet tegen laten houden. Ook omdat ik er helemaal niet van overtuigd ben dat dit pas de tweede patiënt is. Het is griepseizoen, lang niet iedereen gaat naar de dokter. Wie weet hoeveel mensen Corona hebben gehad zonder dat ze het wisten en nu alweer beter zijn.
Ik ben echt Coronamoe, vooral omdat mensen om me heen zo ongeveer elk uur een update gaan roepen over het virus. âohh nu ook al in nieuw zeelandâ âohh nee tweede besmetting in nederlandâ
Pfff ik was net in mijn AH (niet in Brabant) en boomers waren de antibacteriële handzeep aan het hamsteren en waren boos dat er geen desinfecterende handgel was.
Het arme meisje dat de vakken in dat winkelpad vulde kreeg van de mensen op haar kop, maar die handgel zit in âmijnâ kleine AH niet eens in het assortiment.
Dit haalt echt het beste in de mensen naar boven zeg.
Jij gaat niet mee naar diemen zuid , mee naar diemen zuid , want je ziet er ziekig uit.
Ik vroeg me dus laatst af wat âpetty likesâ waren en dat heb ik nu dus in de praktijk mogen zien.
Zullen we gewoon niet kibbelen hier en verder gaan met het onderwerp?
Ja jongens, er is wel wat belangrijkers aan de hand hier, het draait niet alleen om het plebs!!!
https://www.mediacourant.nl/2020/02/corona-bedreigt-bners-roy-donders-woont-in-tilburg/
(weet dat dit misschien in het boulevard topic had gemoeten, maar wilde niet ook dat topic besmetten (pun intended))
Sterker nog je hebt er in de praktijk meteen wat uitgedeeld geloof ik
beetje flauw om die van anderen dan als zodanig te kwalificeren.
Ik heb een comment geliket waar ik in werd genoemd, ja.
Niet alleen voor gewone mensen, maar ook voor enkele bekende Nederlanders komt het levensbedreigende coronavirus nu wel heel dichtbij.
Was er na deze zin al klaar mee
.
Er is nu ook een verhaal dat een vrouw voor de tweede keer besmet is geraakt.
Dat is echt vet kut als dat waar is. Dan hebben we echt een probleem 
Ja sorry maar niet alleen die hoor. Zelf weten, je kan van alles vinden van het liken van kritische berichten, maar zou anderen persoonlijk niet de maat nemen en mezelf dan niet.
Nouja, als ze een keer is genezen zou dat een tweede keer ook wel kunnen toch?
Dat maak jij er zelf van. Ik ben niet de bedenker van de term âpetty likesâ en ik zeg alleen dat ik het nu in de praktijk heb meegemaakt. Dat was geen waardeoordeel, enkel een observering. Ik kan er niet zoveel aan doen dat jij je aangesproken voelt.
Michella Kox mogen we ook niet vergeten https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2020/michella-kox-ik-heb-ook-corona/
OK nou ja een meer correcte observatie zou dan zijn âdat heb ik nu in de praktijk mogen zien en toepassenâ. Vind het verder niet erg hoor, je mag van mij en anderen vinden wat je wil wat mij betreft, maar vond het gewoon een beetje hypocriet, dat is alles.