Ik observeer dat jullie het niet zo snel eens gaan worden. 
Dit is een grap toch?
En googlen mensen niet even als ze dit denken? Je moet niet naar de dokter, je kan het niet testen via bloed (of ja de methode nu is wangslijm) en het kan niet overleven op pakketjes van Ali Express.
Nee joh
Forum loves drama.
Iedereen is van binnen een ramptoerist.
Het wordt niet verboden, je moet het afstemmen (bij business trip)/er wordt gevraagd of je er bij wilt stilstaan (prive). Maar goed uiteindelijk heb ik zelf de keuze al zou ik naar Wuhan vliegen.
Bij het Kruidvat in Diemen zijn de handel en desinfecterende sprays al uitverkocht . ,We krijgen ze voorlopig ook niet meer binnen," zegt een medewerkster. Ook hier wordt rustig gereageerd op de ontdekking van corona: ,Gewoon een beetje voorzichtiger zijn," zegt een klant van de winkel. ,Niet gelijk met iedereen gaan lopen zoenen, jammer genoeg."

Dit waren nou net mn plannen voor dit jaar. Kut virus!!
Wow wat een tegenspraak in zo’n klein stukje. Eerst benoemen dat alle spray is uitverkocht en de zin daarna wordt er rustig gereageerd.
Go for it!
Ik dacht dus dat het onzin was dat iedereen zo aan het hamsteren geslagen was. Net 5 winkels in geweest, alles uitverkocht qua antibacteriële gel. Uiteindelijk in de Etos to go stond er een vrouw flesjes uit te delen, direct uit de vracht. Binnen een minuut was alles op. Bizar.
ja lol m’n zeep op de badkamer was net toevallig op, wil ik ff een nieuwe halen, is het schap bij de AH (op 1 na) compleet leeggeroofd
Nou ik ben niet teleurgesteld in mijn nuchtere mini-dorp in Gelderland dan. Gewoon nog nieuwe handzeep kunnen kopen net. Schappen handgel en zeep waren ook nog redelijk vol. Het enige wat mensen aan het hoarden waren was make-up voor 0,25 cent.
Antibacteriele zeep werkt dus niet goed tegen virussen. Laat je niet gek maken met die alcohol ontsmetters, maar was gewoon je handen zorgvuldiger en vaker.
Je wilt wel mooi ziek zijn 
Ah joh, die mensen hebben snel door dat die antibacteriële heel naar zijn om te gebruiken. Loopt iedereen dalijk met bakkerseczeem
Ik moest net 4 winkels af voor ik eigenlijk mijn zeep kon kopen. Wil alleen maar m’n nieuwe tattoo kunnen wassen!
Man man man. Ben nu wel klaar met die media hetze.
Heb nu juist zin om erheen te gaan. Soort excursie of zo
Ik heb geen verstand van journalistiek ofzo , maar vond dit artikel wel een beetje verfrissend. Er wordt meer ingegaan op de angst en het gedoe eromheen. De hysterie en de besmettelijkheid daarvan.
Wat een verhelderend artikel zeg. Vanwege mijn achtergrond in de psychologie zat ik hier de afgelopen dagen ook al op die manier over na te denken. De combinatie met mijn angststoornis maakt het voor mij compleet, want ik kan me ook helemaal vinden in het gedeelte onder het kopje Massahysterie. Het blijft bizar en interessant hoe de mens in elkaar zit.
Ik vind het artikel over dat je nogmaals besmet kan worden ook best verontrustend.
Dat betekend dat het kan blijven circuleren