Sterker nog je hebt er in de praktijk meteen wat uitgedeeld geloof ik beetje flauw om die van anderen dan als zodanig te kwalificeren.
Ik heb een comment geliket waar ik in werd genoemd, ja.
Niet alleen voor gewone mensen, maar ook voor enkele bekende Nederlanders komt het levensbedreigende coronavirus nu wel heel dichtbij.
Was er na deze zin al klaar mee .
Er is nu ook een verhaal dat een vrouw voor de tweede keer besmet is geraakt.
Dat is echt vet kut als dat waar is. Dan hebben we echt een probleem
Ja sorry maar niet alleen die hoor. Zelf weten, je kan van alles vinden van het liken van kritische berichten, maar zou anderen persoonlijk niet de maat nemen en mezelf dan niet.
Nouja, als ze een keer is genezen zou dat een tweede keer ook wel kunnen toch?
Dat maak jij er zelf van. Ik ben niet de bedenker van de term âpetty likesâ en ik zeg alleen dat ik het nu in de praktijk heb meegemaakt. Dat was geen waardeoordeel, enkel een observering. Ik kan er niet zoveel aan doen dat jij je aangesproken voelt.
Michella Kox mogen we ook niet vergeten https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2020/michella-kox-ik-heb-ook-corona/
OK nou ja een meer correcte observatie zou dan zijn âdat heb ik nu in de praktijk mogen zien en toepassenâ. Vind het verder niet erg hoor, je mag van mij en anderen vinden wat je wil wat mij betreft, maar vond het gewoon een beetje hypocriet, dat is alles.
Ik observeer dat jullie het niet zo snel eens gaan worden.
Dit is een grap toch?
En googlen mensen niet even als ze dit denken? Je moet niet naar de dokter, je kan het niet testen via bloed (of ja de methode nu is wangslijm) en het kan niet overleven op pakketjes van Ali Express.
Nee joh
Forum loves drama.
Iedereen is van binnen een ramptoerist.
Het wordt niet verboden, je moet het afstemmen (bij business trip)/er wordt gevraagd of je er bij wilt stilstaan (prive). Maar goed uiteindelijk heb ik zelf de keuze al zou ik naar Wuhan vliegen.
Bij het Kruidvat in Diemen zijn de handel en desinfecterende sprays al uitverkocht . ,We krijgen ze voorlopig ook niet meer binnen," zegt een medewerkster. Ook hier wordt rustig gereageerd op de ontdekking van corona: ,Gewoon een beetje voorzichtiger zijn," zegt een klant van de winkel. ,Niet gelijk met iedereen gaan lopen zoenen, jammer genoeg."
Dit waren nou net mn plannen voor dit jaar. Kut virus!!
Wow wat een tegenspraak in zoân klein stukje. Eerst benoemen dat alle spray is uitverkocht en de zin daarna wordt er rustig gereageerd.
Go for it!
Ik dacht dus dat het onzin was dat iedereen zo aan het hamsteren geslagen was. Net 5 winkels in geweest, alles uitverkocht qua antibacteriële gel. Uiteindelijk in de Etos to go stond er een vrouw flesjes uit te delen, direct uit de vracht. Binnen een minuut was alles op. Bizar.
ja lol mân zeep op de badkamer was net toevallig op, wil ik ff een nieuwe halen, is het schap bij de AH (op 1 na) compleet leeggeroofd