Oh ja, ik vind dit echt heftig!
Ons zoontje begint al te huilen als ik in huis even wegloop. Lastig joh!
Oh ja, ik vind dit echt heftig!
Ons zoontje begint al te huilen als ik in huis even wegloop. Lastig joh!
Kan de Speld niet met een tegenhanger komen.
Inzending Loon op Zand voor Eurovisiesongfestival blijft thuis
Corry uit Loon op Zand nieuwe recordhoudster van Guinness Book of Records door recordbedrag voor verkoop van desinfecterende handgel
Grootste kans op koopwoning voor starters in Loon op Zand
Man met bivakmondkapje verwijdert uit bus Loon op Zand
Ik ben niet HQ genoeg voor de Speld
Ik ben meer de Aliexpress onder de satire.
Ik was vandaag bij de Tandarts, er stond een bordje in de wachtkamer dat je geen handen moest geven, advies van WHO.
En de assistente heel vrolijk âhoi!!â en steekt haar hand uit.
Ik zei ik mag jou geen hand geven staat hier.
âohja ohjaâ
Mijn vriend is tandarts en vanuit de beroepsvereniging werd alle praktijken geadviseerd geen handen meer te schudden van patiënten. Op zich wel logisch toch?
Ik vind zân beroep echt niet tof in deze tijd haha. Erger kan volgens mij niet. Vraag me af of veel mensen gaan afzeggen de komende tijd.
Oh haha toevallit
Ik ben op het winkelcentrum in de stad vandaag langs 2 winkels gelopen waar het vol hing met briefjes dat er geen mondkapjes en handgel meer te verkrijgen waren. Zoân hysterie. Ben blij dat ik in een dorp woon waar iedereen lekker nuchter is.
Hier ook overal briefjes over uitverkochte handgel en de apotheek verkoopt nu zelfs zwart handgel en mondkapjes voor een belachelijke prijs. En medewerkers van de supermarkt waren met blauwe handschoentjes aan aan het werk () wat ze zelf ook onnodig vonden en zichtbaar met elkaar over aan het grappen waren
Misschien ben ik super naĂŻef maar het is toch niet alsof je direct doodgaat als je als gezond persoon covid-19 oploopt? Griep is ook mega kut (als je echt een keer goeie griep heb gehad weet je ook dat je daar totaal kapot van bent), maar daar hoor ik nooit iemand over en er worden zeker geen mondkapjes voor gedragen
Ik zit in een groep met andere culturele organisaties in mijn stad en nu gaan er eindeloos veel mailtjes rond van directeuren die vertellen welke maatregelen ze hebben getroffen en op welke plekken je nog desinfectie spul kan krijgen enzo.
Ben toch eigenlijk niet echt van plan om daarin mee te gaan. Mensen wassen maar gewoon hun handen maar ik ga het gebouw echt niet vol zetten met desinfectie palen.
Er wordt ook meteen geschreeuwd om protocollen en shit. En wanneer je dan moet besluiten de boel te dicht te gooien. Terwijl ik denk dat als we op een punt komen dat dat nodig is, daar echt wel (landelijke) instructies over zullen komen.
Ik snap wel dat je voorbereid moet zijn en ook een verantwoordelijkheid hebt naar je publiek en personeel, maar ik maak me gewoon nog niet zo druk.
Maar als ik al die mailtjes voorbij zie komen lijkt het alsof ik misschien te naĂŻef ben.
Nee precies⊠de gewone griep nekt ook ieder jaar mensen met verlaagde weerstand. Mân schoonzus is ook iedereen aan het opjutten en haalt dus wel handgel etc. Ik snap het gewoon niet Kijk, dat mân moeder met lage weerstand etc meer maatregelen treft en zich een beetje zorgen maakt snap ik volkomen, maar mijn schoonzus is gewoon een gezonde vrouw van 26 die zich laat opnaaien door de media en haar omgeving
De Telegraaf moet niet zomaar alles klakkeloos overnemen.
Ben ik ff blij dat ik een messen set heb gespaard bij de jumbo.
Jullie mogen allemaal bij mij komen in ruil voor 2 potten of blikken. Dan verdedig ik jullie ala Katniss en Merida met pijl en boog
Altijd handig!
Het pasta schap in de supermarkt was al bijna leeg.
Ik wil alleen even zeggen dat vlamtostiâs een level van tostâs is die ik enorm kan waarderen in mijn leven.
Was wel te verwachten
De arts hier in de buurt die corona heeft (Duitsland), had alleen een beetje last van zijn keel en een loop neus⊠Ik denk dat het al veel meer verspreid is dan dat wij denken.
Ja en nu ga je ook specifiek testen, ik ben ook wat verkouden, dus ga je mij testen bestaat de kans ook dat er wel een of twee virussen rondzweven in mijn lichaam. Alleen ga je bij wat verkouden normaal gesproken nooit testen dus komt dat ook nooit naar boven