Nieuwe besmetting
Het is mij nog niet duidelijk of er een relatie is met de andere besmettingen of deze op zichzelf staat.
Edit: geen link:
Ik vraag me af bij hoeveel nieuwe besmettingen er nog een apart nieuwsbericht gaat komen…
Als het in ulft of volendam komt dan is het nieuwsberichr wss " Heel volendam is besmet"
“Eindelijk eens niet vanwege onze uitmuntende muzikaliteit of cokesnuiverijen in de kranten.”
Mag ik even ranten over iets wat mij opvalt? Misschien kan een journalist mij vertellen waarom de NOS dat doet? Ze schrijven namelijk alles wat met het virus te maken heeft als een woord. Ik ben alleen vandaag al Coronahotel, Coronadode, Coronapatiënten tegengekomen. Daardoor neem ik het echt minder serieus. Toch was ik wel gewoon mijn handen extra goed. Alleen damn…
Mja toch liever 2 weken thuis dan geisoleerd in het ziekenhuis.
Uit welke provincie zal de volgende Corona-patient komen?
- Groningen
- Friesland
- Drenthe
- Overijssel
- Flevoland
- Utrecht
- Zeeland
- Limburg
- Overzeese gebieden
0 stemmers
Uitkomst wordt over enkele dagen verwacht. Houdt de NOS en NU.nl in de gaten. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd!
Ik heb nu net weer een woord gevonden. Er is ook een coronakaart.
Waarom neem je het daardoor minder serieus? Ik begrijp je punt niet helemaal denk ik.
Amerika:
Nederland:
Een kwartier zoeken naar de verschillende bestaande regelgevingen en dan nog niet helemaal weten waar je aan toe bent.
Misschien dat je thuis kan werken en als dat niet mogelijk is valt het denk ik onder ziekteverlof zolang je ziek bent en anders onder calamiteitenverlof, omdat het een door de overheid opgelegde verplichting is.
Nee sorry dat was sarcasme en mijn aversie tegen samengevoegde woorden. Misschien had het beter gepast in het ergernissen topic.
Nouja ze zijn allemaal rond dezelfde tijd in Italie geweest dus zo gek is dat dan niet.
Jaaaa sinds die leefregels heb ik helemaal stress dat ik straks in quarantaine moet en ik mijn kind twee weken niet kan zien. Ik werk ook in de buurt bij zo’n coronagevalletje.
In quarantaine… Als ik verkouden zou worden vraag ik me af of ik zo nodig de drang zou voelen om me te laten testen? Zolang niemand het weet, ook geen quarantaine. Zou ik me ook teveel geld mislopen als ZZPer. Of is dit heel egocentrisch denken?
Zou jij je laten testen bij een flinke verkoudheid? (met een beetje verhoging)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zou me denk ik helemaal niet laten testen. Ik bedoel, wanneer is een griep nou opeens Corona? Dan zou ik echt neer moeten vallen eer dat ik de huisarts bel
Volgens mij testen ze je sowieso alleen maar als je in een gebied bent geweest waar het al was of iemand kent die het heeft of daar is geweest.
Wel kut dat het nu hier in Delft is. Ben zo bang voor leeggeplunderde schappen
Ja superkut! Maar denk dat veel mensen zich nog geen zorgen maken hoor. Aan gewone griep gaan meer mensen dood. Hoorde net mensen vrij lacherig doen in een restaurant!