Plus ik heb een heel groot probleem met relativeren. Dat kan ik gewoon niet.
Als er iemand op straat naar mij toe komt met volgende week zondag ga je dood dan kun je er van uit gaan dat ik helemaal in paniek raak.
Plus ik heb een heel groot probleem met relativeren. Dat kan ik gewoon niet.
Als er iemand op straat naar mij toe komt met volgende week zondag ga je dood dan kun je er van uit gaan dat ik helemaal in paniek raak.
Ik vind het eigenlijk zo hypocriet hoe zoveel mensen zitten te paniekeren (ik ben er zelf ook veel mee bezig hoor) omdat ons veilige westerse bestaan op zân kop staat door een feitelijk heftig griepje. Terwijl er in andere werelddelen nog zoveel honger is waar een prima geneesmiddel voor is maar dat is te ver weg om ons echt over te bekommeren.
Even heel kort door de bocht.
Zit je twee weken in quarantaine bruine bonen te eten.
God, dan mag je hopen dat je in je eentje in quarantaine zit.
Je zou maar twee weken in een studio met een bruine boon ruftende partner zitten.
Valt wel mee
Ik wilde hierop reageren met âgelukkig ben je dan alleenâ met de wind emoji maar hij is pleite en ik vind dit heel erg.
Edit omg spoke too soon.
Gelukkig ben je dan alleen
Heb je wellicht toch nog iets aan je mondkapjes
Bruine bonen met rijst, me lievelings
Bij mij staat dat er (nog) wel!
Het Louvre is dicht. Even balletje opgooien op mijn werk volgende week. Wil ook wel vrij
Zo de microfoon heeft ook Corona of niet
Ja ik had er ook nog nooit van gehoord.
Pff ik vind die Bruins echt zoân slechte spreker
Dit is toch niet te volgen man
Maar wel een coole naam, Bruno Bruins.
Ja, je kan ook niet alles hebben he
Wel heftig in het ziekenhuis trouwens, zonder dat ze het wisten. Al die kwetsbare mensen die daar al liggen⊠en geen bezoek als je daar ligt; hoe kut!
Omschrijf Nederland in 1 woord: knullig
Vind het eigenlijk wel chill, iedereen praat gewoon rustig en geen paniekzaaierij.
âDeze vrouw heeft enige tijd op het carnaval doorgebrachtâ
Gast, zoek van tevoren ff uit hoe je dit correct zegt
Edit: hij spreekt gelukkig wel een stuk duidelijker dan minister Bruins