Bah
Ik verstond net ânog een vraag over Gordonâ, maar wat was dus âGorkumâ.
Zo awkward ook hoe lang die camera net op haar gericht bleef terwijl zij niet de vraag beantwoordde
Maar wat ik niet snap: als je in thuisquarantine moet, is het toch niet zo dat je het maar moet doen met het eten dat je hebt en anders verhongert? Zo veel mensen doen nu net alsof dat zo is, met al dat hamsteren en voorraadjes aanleggen.
Je mag toch gewoon bestellen/iets laten brengen, zolang jij maar niet in contact komt met een bezorger?
Als ik die persconferentie zo hoor, vooral over de onduidelijkheid hoe mensen besmet zijn, lijkt het toch alsof er al veel meer besmettingen zijn (geweest) dan die nu bekend zijn. Ergens âgoedâ nieuws denk ik dan, want die mensen zijn dus niet zodanig ziek geworden dat ze zijn opgenomen etc. Geen idee of dit uiteindelijk ook de conclusie wordt natuurlijk, maar door de onduidelijkheid kreeg ik dit idee erbij.
Oftewel het is een mooi zooitje.
Wel heel benieuwd en ook een beetje bang of er nu mensen zijn besmet tijdens carnaval. Mijn broertje is deze week flink ziek geworden nadat hij carnaval heeft gevierd in Tilburg en ik heb m daarna nog gezien. Hij zei dat ie nog nooit zo ziek was geweest (maar ja het is wel een man haha)
Gewone griep loop je natuurlijk ook makkelijk op bij carnaval maar ik denk dat de kans wel aanwezig is dat meer mensen zijn besmet met carnaval.
Kut, vind het nu toch wel een beetje spannend worden. Ik woon naast Gorinchem, enkele meiden uit mân vriendengroep werken in Gorinchem in ât ziekenhuis en mân buurvrouw ligt op diezelfde afdeling. Gaan nu ook roddels rond dat er iemand uit onze stad/dorp getest wordt
Dat gaat over mensen die in risicogebieden geweest zijn
Ik woon in Tilburg en sta ook nog rechtop. Komt goed.
Ja dit vind ik zo vreemd. Mijn zoontje is ziek geweest en hoest nu alleen nog flink. Geen idee of ik hem morgen weer naar de Psz mag brengen.
Ohhh oké. Ja klinkt logischer
Oh gelukkig, ik vond het al zo vreemd.
Mensen die in de besmettingshaarden China, Zuid-Korea, Iran en Singapore zijn geweest, worden geadviseerd om bij luchtwegklachten uit voorzorg thuis te blijven
Neem aan dat ze Italie ook bedoelen? Daar komen nu volgens mij de meeste vandaan in Nederland.
Ik vind het altijd vet kut dat ik bij het lezen van het woord Tirol altijd dat gekijknamige Samsom en Gert-liedje in mijn hoofd krijg. Bij Heidi in Tirol loopt slaat virus op hol wat krijg je daar cornona
Ik vind trouwens onze minister wel een slechte spreker zeg. Vond die man van het RIVM echt veel duidelijker! Nou kan je niet overal goed in zijn, maar ga daar dan geen praatje houden.
Ik ben 11 dagen geleden bevallen in het Beatrix ziekenhuis in Gorinchem. 9 dagen geleden naar huis gekomen.
Heb eigenlijk geen idee of ik nu extra alert moet zijn op klachten, meestal openbaren die zich tussen 7 en 14 ofzo begreep ik?